۱۸
 
در پی انتشار خبر جنایت جده:

یکی از دو نوجوان مورد تعرض قرار گرفته در عربستان خودکشی کرد

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۶
Share/Save/Bookmark
 
نوجوان مورد تعرض قرار گرفته در فرودگاه جده به دنبال انتشار خبر حادثه روز هشتم فروردین ماه با انتشار نامه ای دست به خود کشی زده است.
برخی منابع خبری از خودکشی یکی از قربانیان نوجوان فرودگاه جده خبر دادند.
به گزارش راهکارنیوز، به نقل از یک مقام مسئول که نخواست نامش فاش شود، لحظاتی قبل خبرگزاری ایرنا(جمهوری اسلامی ایران) در بخش ویژه خود که تنها بخشی از مسئولان امکان بازدید از آن را دارند، از خودکشی یکی از قربانبان حادثه فرودگاه جده خبر داد.

وی گفت:نوجوان مورد تعرض قرار گرفته در فرودگاه جده به دنبال انتشار خبر حادثه روز هشتم فروردین ماه با انتشار نامه ای دست به خود کشی زده است.

هنوز منابع رسمی این خبر را تایید نکرده اند.
بنا بر این گزارش ، روز هشتم فروردین ماه سال جاری دو پلیس سعودی به بهانه ابن که به دو نوجوان ایرانی مشکوک شده اند آنها را به اتاق ویژه بازرسی برده و به آنها تجاوز کرده اند.

مسئولان وزارت امور خارجه ایران ضمن تایید این موضوع ازاحضار کاردار سفارت عربستان در تهران به وزارت امور خارجه خبر دادند و تعداد ۸۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز خواستار ممنوعیت انجام پرواز های عمره مفرده به کشور عربستان شدند.
کد مطلب: 18995
 


 
 
United States
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۰۰:۵۶:۱۰
تمام پروازهای عمره رو لغو کنید
از همین فردا
دیگه هیچ ایرانی ای پاشو تو عربستان نگذاره تا زمان تمتع
فقط حج تمتع
حالشون جا بیاد
پول مفت به جیبشون میریزیم
بی حرمتی کردن
و با همین پول ها هم میرن ر وی
سر مردم بی گناه یمن بمب میاندازند
مرگ بر عرب وحشی (75882)
 
Sweden
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۱۵:۴۳:۲۶
دارید احساسی فکر می کنید. و واضح است که هرگز به خود زحمت خود دقیقه ای اندیشیدن نمی دهید.

حضور ما در عربستان اولا یک ضرورت استراتژیک است. باید بفهمید که اگر غیر از این بود و ما نفعی برای سعودی داشتیم آنها هرگز ویزا دادن را نصف نمی کردند. پس اصل حضور ایرانیها اصلا واجب کفایی است . باید بعثه رهبری دایم باز و فعال باشد. این کار یعنی حفظ پایگاه شیعه از اصول است نه فروع. از خود حج مهمتر است.

ثانیا: فرض که نرفتید! آیا کار خیری کرده اید؟ چه کمکی به آن دو نوجوان کرده اید؟ برعکس باید بروید و محکم تا اعدام آن دو متجاوز پیگیری کنید.
اینن برخورد شما اسمش برخورد آدمهای بیعرضه و تریاکی است.

ثالثا: سعودی کل درآمدش از حج و عمره فقط 5 درصد تولید ناخالص داخلیش است! آنها دارند نفت را ارزان می کنند برای آنکه به ما ضربه بزنند! خیال
کرده اید با حج نرفتن شما ضربه ای می بینند؟

رابعا: اگر ریگی به کفش نداشتید به جای گیر دادن به یک حادثه اتفاقی، برای سفرهای آنتالیا و دوبی و تایلند و واردات ایدز و کثافت و دل می سوزاندید. (75889)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۱۶:۰۷:۱۱
آنتاليا به ايرانيا احترام ميزارن نه تجاوز (75891)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۲-۰۶ ۱۱:۵۱:۴۳
بارالها
مزه حجي از نوع لواطي را به ايشان و خانواده اش بچشان تا ديگر طرفدار آل سقوط يهود ساخته ملعون نشود !
آمين (76005)
 
دی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۲-۱۷ ۱۴:۰۴:۵۴
شما دل سوخته اعراب هر ماه تشریف ببرید عربستان پیشاپیش زیارت قبول!!!!!!!!! (76069)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۴-۲۳ ۱۴:۱۶:۵۲
اتفاقی !!!!! اونا قربه الی الله به ایرانیا و ناموسش تجاوز میکنن (77776)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۲-۰۶ ۱۱:۵۰:۳۳
چشم جناب حقوقدان
كه شعار بازگرداندن احترام به گذرنامه ايراني اش . چشم هم مردمان ساده لوح را كور كرده بود . روشن باد !!! (76004)
 
شهرام
Romania
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۱۲:۱۵:۰۸
کجاست غیرت افراد صاحب فتوا (75886)
 
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۱۹:۱۴:۱۵
ننک بر مسئولان خج و زیارت کشورمان که بعد از این فاجعه ، هواپیمایی از زائران را راهی جده کردند و در کمال تعجب سعودی مانع ورود زائران شده و هواپیما را دیپورت کرد .

آیا مسئولان حج و زیارت کشورمان از صحت عقل برخوردارند ؟ (75896)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۲-۰۶ ۱۱:۵۲:۱۸
عقل
در پيش اين جماعت . گوهر ناياب است !!! (76006)
 
mahnaz
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۲۰:۵۳:۱۰
باید مامورین عربستانی در دادگاه بین المللی محکوم ومجازات شوند. وقتی این مسله بین المللی شده باید از طریق مقامات بین المللی رسیدگی شود . مسولین ایرانی باید کوتاه نیایند . دو جوان ایرانی را هم خداوند یار وپشتیبان باشد. امام زمان انتقام آن ها را بگیرد. (75899)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۱-۲۳ ۱۴:۰۵:۴۵
خاک برسرت اگه به بچه خودتم تجاوز بشه احساسی فکر نمی کنی وادای آدمای منطقی رو در میاری .شاید آرز وداستی خودت جای اون دوتا بجه بودی (75901)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۳:۰۳:۵۰
خوبدخودت برو تکلیف واجب تر از حج رو به جا بیار
تو عصر ارتباطات تنها یک احمق به خاطر اینکه جایی نفوذ کنه بارو بندیل می کنه میره جایی که واسش ارزش نمیزارن
واجب تر حج دادندخرجی به کسی که دختر ۱۶ سالشو سر فقر میده به پیرمرد۸۰ ساله (75930)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۱-۲۷ ۰۷:۲۹:۲۳
من یه ایرانی هستم ،اگه به من میسپردن به جز خانه خدا و مسجد رسول الله و بقیع،تمام خاک عربستان رو زیر رو میکردم،اونوقط ال سعود میشد ال سقوط،شما فقط برو خجالت بکش،سرمایه ملی ما رو داری میبری میریزی تو جیب یه مشت وهابی پست فطرت،که اونقد هار شدن که به وطن و ناموس ما چشم دارن،،برین خدا رو شکر کنین که من ریس جمهور نیستم وگرنه چیزی به عنوان میز مذاکره حالیم نبود،ظرف یک هفته اوضاع خاورمیانه و دنیا رو عوض میکردم،مصلحت خیلی وقته مرده،جنگ جنگ تا پیروزی ،همه دنیا قدرت ایران رو باور دارن اما تا به چشم نبینن سرجاشون نمیشینن.مرگ بر امریکا،مرگ بر وهابیون،مرگ. (75940)
 
Romania
۱۳۹۴-۰۱-۲۹ ۲۳:۲۳:۱۳
بله‌عزیزجان کاملادرست گفتی درودبشرفت زنده باشد انشاءالله (75954)
 
بنده خدا
Romania
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۱:۴۲:۳۹
خاک تو سر [...] حقیر خیر سرش میخواست عزت به پاسپورت بده عزت روازمردم گرفت (75970)
 
Anonymous Proxy
۱۳۹۴-۰۴-۰۸ ۱۵:۴۶:۴۱
یا نمی فهمی یا خودتو زدی به نفهمیدن.
در هر صورت نمیشه برات کاری کرد.
مگه خدا کاری کنه. (76309)
 
هستی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۲-۰۴ ۲۳:۱۸:۲۴
ولخرجی ما ایرانیا نباشه عربا هیچن ب خدا خاک بر سر ما ک بازم زاءر میفرستیم (75982)