۱۷
 
عقده گشایی ها به فحاشی رکیک کشیده شد؛

توهین بی سابقه احمد ناطق نوری به خادم ملت/ احمدی نژاد زناکار است! + فیلم

تاریخ انتشار : يکشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۳
Share/Save/Bookmark
 
حتی شاه معدوم هم منتقدانش را زناکار نخواند! آن شاه بی کفایت ، پاسخ منتقدان و پرسشگران را با گلوله و شکنجه داد و هزازان بلا بر سرشان آورد ولی در رسانه ها به آنها زنا کار نگفت.
به گزارش راهکارنیوز، احمد ناطق نوری در توهینی بی سابقه رئیس جمهور سابق دکتر احمدی نژاد را زناکار خطاب کرد!.

: دانلود

 
بسم الله الرحمن الرحیم
وَعِبَادُ الرَّحْمَٰنِ الَّذِینَ یَمْشُونَ عَلَی الْأَرْضِ هَوْنًا وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا (سوره فرقان آیه 63)

ناطق نوری که از منظر مجری خبرگزاری دولتی برنا ، پهلوان! است در پاسخ به سئوال وی دکتر احمدی نژاد را که در مناظره انتخاباتی سال ۸۸ می پرسد:" پسر آقای ناطق چه کار می کند؟" زنا کار! خطاب کرده و او را شایسته ریاست جمهوری نمی داند.
منطق پهلوانی! ناطق نوری این است که گفته احمدی نژاد یا تهمت است و یا غیبت! و غیبت از زنا هم بدتر است و زنا کار نمی تواند رییس جمهور بشود!
حال باید پرسید زنا کار خطاب کردن فرزند ملت و مسلمانی که درگذشت مادر نجیب و مومنه ایشان در نهایت احترام از سوی امام و امت به وی تسلیت گفته شد، غیبت و تهمت و افترأ نیست و شایستگی های خطبا و ناشران این ادبیات سخیف و غیر اخلاقی ، غیر انسانی و غیراسلامی را برای آنچه که بوده و هستند و می خواهند باشند زیر سئوال نمی برد؟
آیا پرسش" بچه های آقای هاشمی یا پسر آقای ناطق چه می کنند؟" تهمت و غیبت است؟ آیا حتی سئوال کردن از کار و کردار فرزندان بعضی از آقایان هم گناه بدتر از زناست؟ آیا مسئولین و خانواده هایشان ، مصون از پرسشند و هر چه کردند نباید پرسید؟
آیا این همه اتهام ناروا و وارونه جلوه دادن حقایق نسبت به دولت مردانی که تا آخرین لحظه مسئولیت با جدیت و تلاش به ملتی که شایسته ترین مردم عصرها و نسل ها هستند خدمت کردند شامل همان میزان زناکار سنجی شما نیست؟
آیا برخی از همین دارندگان فخر پیشکسوتی که در باره دیگران چه ها گفته و خاطره شخصی نقل می کنند و در سخنان سایت گسترشان نسبت به کنونی ها و گذشتگان سخن می گویند نیز شامل همین میزان پهلوان برنا! می شوند؟
آقای ناطق نوری ! باور کنید این سئوال که بچه های فلانی چه می کنند؟ سئوال غریبی نیست. پاسخ شما عجیب است!
این سئوال در ذهن خیلی ها ست و بر زبان
خیلی ها و پرسیدن آن گناه نیست. آیا می توانید هر کس را که این سئوال را در ذهن داشته یا بر زبان بیاورد، ناشایست برای خدمت و زنا کار بنامید؟
حتی شاه معدوم هم منتقدانش را زناکار نخواند! آن شاه بی کفایت ، پاسخ منتقدان و پرسشگران را با گلوله و شکنجه داد و هزازان بلا بر سرشان آورد ولی در رسانه ها به آنها زنا کار نگفت.
اما در پایان باید گفت؛ اگر برخی گمان می کنند که پرسیدن از "اقدام و عمل" در رفع مشکلات مردم و جامعه با اتکأ به "اقتصاد مقاومتی" با فحش دادن و ناسزا گفتن فراموش می شود، سخت در اشتباهند.
امسال اقدام و عمل مطالبه مردم است و شوت پهلوانی به بیرون زمین هم راه حل نیست!
بدترین فحش هایتان را هم دادید! خوب حالا لطفا بفرمایید "بچه ها چه می کنند؟!" و دولت محبوبتان برای حل مشکلات اقتصادی کی و چگونه قبول زحمت خواهد کرد؟

محمدرضا تقوی فرد/ هفتم فروردین ۹۵
کد مطلب: 20585
 


 
 
antimashaei
United States
۱۳۹۵-۰۱-۰۸ ۱۴:۰۹:۱۱
مرگ بر احمدی نژاد ، خائن به نظام و رهبری (76722)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۱-۰۸ ۱۷:۲۹:۲۰
با مشایی درگیرید به احمدی نژاد ربط ندهید دیگر . کدام دولت اینقدر به رهبری نزدیک بود؟ کدام دولت به جز رجایی به دستورات رهبری بدون چرا و چون عمل می کرد؟ اگر هم 11 روز خانه نشست ، اما به گفته ی رهبری ، چیزی از ارزش های ایشان کم نشد. مگر نه؟ (76725)
 
رزمنده هشت سال دفاع مقدس ازتبریز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۱-۱۸ ۱۷:۰۶:۰۸
احسنت به شما خدا حفظ تان کند انشاءالله
سلامتی آقا امام زمان و نائب برحقش امام خامنه ای و یار باوفایش دکتر احمدی نژاد وسید حسن نصرالله و سرداران قاسم سلیمانی و محمدرضا نقدی صلوات (76770)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۱-۰۹ ۱۲:۰۵:۲۳
خائن تو هستی واربابانت،میرحسین وکروبی باید اعدام شوند. مرگ بر هاشمی بیت المال خور وپسر اختلاسگرش (76728)
 
اکبر ی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۶ ۱۶:۱۸:۲۲
مر گ بر خو دت مردک احمق نا دان و مرگ بر کا نو ن های ثزو ت و قدرت که مانند زالو به جان کشو ر و مرد م افتا دهاند و و ل کن نیستند و تا خر خره تا گو ر هم طمع ثرو ت رها یشان نمی کند و از ادم های جهالی مانند تو سو ار ی می گیرند (76810)
 
علی اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۱۴ ۱۲:۴۰:۲۷
مرگ بر خودت نادان احمق (76831)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۸ ۰۷:۴۳:۲۱
براستی که مرگ بر آدمای بیشعور و خودفروش. مرگ بر اونایی کهمملکت را دودستی به ارباب پلیدشان تقدیم کرده و با دروغ بافی از رو هم نمی روند (76859)
 
محسن
۱۳۹۵-۰۱-۰۸ ۲۳:۳۶:۵۲
هر چه به فرزند ملت فحاشی کنید او در نظر ملت قدرشناس عزیزتر میشود/ درود بر دکتر احمدی نژاد مرد اقدام و عمل! (76726)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۱-۱۱ ۰۳:۵۶:۱۲
خوب بالاخره چکار میکنید؟ از کجا به کجا رسیده اید؟ جواب سئوال را بدهید. (76735)
 
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۳ ۱۹:۰۹:۲۴
خود احمدی فساد از کجا به کجا رسیده؟! (76919)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۱-۱۲ ۱۵:۱۴:۱۷
از سال 68 رئیس بوکس و هفت دوره نماینده مجلس ثروتمند شدن با پول ملت الان بوکس ما کجاست (76744)
 
سرخه ای
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۱-۱۴ ۰۶:۳۹:۳۵
ای کاش یکی اموال این مفسدان را مشخص واعلام می کرد وبا اموال احمدی نزاد مقایسه می کرد (76755)
 
رزمنده هشت سال دفاع مقدس از تبریز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۱-۱۸ ۱۷:۰۳:۲۷
اللهم عجل لولیک الفرج
سخنرانی شبهای قدر مشهد چند سال پیش یادتونه که مردم اعتراض کردند به سخنرانی اخوی این آقا
چرا تا بحال جواب آن مناظره دکتر توسط اینها داده نشده مرایم سئوال ایجاد شده؟؟
ولی در احکام اسلام داریم که مستقیما به مخلوق خدا زنا کار خطاب نمیکنند یا در جایی آن مجتهد!!! درشمال کشور بالای منبر رسول الله به آقای احمدی نژاد حرام زاده خطاب بکنند دیگر از اینها چه توقع اسلام را داریم؟؟؟
تا بحال دکتر به کسی توهین نکرده و یا آبرو یشان را نبرده چون جوانمرد است خدایا این آقای احمدی نژاد را از شر شیاطین حفظ بفرما آمین یارب العالمین. (76769)
 
حمید جوکارجانبازشمیایی
Germany
۱۳۹۵-۰۱-۲۱ ۱۰:۵۵:۱۰
شمابروید گم بشوید شمادزدان ازانقلاب سواستفاده کردید وبیتت المال را غارت کردید حالا که خادم مال افشاگری نموده زورتان می اید خدالعنت کند شمارا که به اولیاع خدا تهمت مزنید تهمت بزنید مارا بااین کارها راه به جایی نمی برید احمدی نزاد درقلب ملت انقلابی جای دارد (76780)
 
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۱-۲۵ ۱۵:۳۲:۳۱
هر چی گفته لایق خودشه . اولا غیبت نبوده در رسانه ملی بوده میتونه ببینه دوما اگر جواب داشتی همون موقع جواب میدادی .سوما طبق احکام اسلام غیبت ظالم جایز هست . بعد از انتخابات 96 این جزء اولین نفری هست که باید فرار کنه به وطنش آمریکا . بدبختی اینه که ما دستگاه قضایی نداریم که علیه اینها طرح شکایت کنیم (76793)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۱۵ ۱۳:۵۷:۵۳
درود بر احمدی نژاد (76834)
 
ذوالفقار ولایت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۲ ۰۲:۵۷:۰۳
ما دانه نخورده ،طعمهء دام شدیم بی جرم و گنه ببین چه بد نام شدیم صد بار به سنگ کینه بستند مرا از خویش غریبانه گسستند مرا گفتند همیشه بی ریا باید زیست آیینه شدم باز شکستند مرا درود بر سرباز ولایت دکتر محمود احمدی نژاد که همچون سید ذاکر تلویزیون برای انها کوچک است چون محبوب قلبها هستند نه محبوب صدا سیما یا علی ع (77532)