۱۷
 

زوجهای جوان برای ثبت نام یارانه چه کنند؟

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۳۸
Share/Save/Bookmark
 
به گزارش راهکارنیوز، نرگس نجفی سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها در گفتگو با فارس گفت: اگر کسانی که تا 22 اسفند 92 نسبت به جداسازی اطلاعات خود و تشکیل خانوار جدید اقدام کرده‌اند و در سامانه مرکز آمار ایران اطلاعات‌ آنها ثبت شده باشد ، یا از طریق دفاتر پلیس +10 آنها اطلاعات ثبت شده باشد و یارانه فروردین براساس خانوار جدید واریز شود، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، اما اگر این اقدام انجام نشد، برای جداسازی اطلاعات خانوار جدید بعد از پایان نام‌نویسی یارانه و پایان 10 روز تعیین شده بعداً به آنها فرصت داده می‌شود، تا مانند گذشته نسبت ثبت‌نام خود اقدام کنند.

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها تأکید کرد: در مرحله اول چهار واقعه حیاتی شامل تولد، فوت، ازدواج و طلاق اگر تا 22 اسفند در سامانه مرکز خانوار ثبت شده باشد و اطلاعات خانوار جدید ثبت شده است.

وی افزود: بعد از پایان نام‌نویسی اطلاعات از طریق مرکز آمار ایران و یا دفاتر پلیس +10 و یا سازمان ثبت احوال اعمال می‌شود و تغییرات بعد از این مدت قابل ثبت خواهد بود.

نجفی در مورد اینکه افراد سرپرست خانوار دارای کد ملی با رقم سمت راست 1 حدود 4.1 میلیون نفر هستند آیا برای مشکل ترافیک سایت چاره‌ای اندشیده شده است، گفت: امروز هم از ظهر به بعد مشکل کندی سایت رفاهی برطرف شده و روند قابل قبولی پیدا کرده‌اند، برای فردا هم با هماهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امیدواریم مشکلی ایجاد نشود.
کد مطلب: 2454
 


 
 
ندا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۰۱ ۰۱:۳۷:۲۰
با سلام
ما امسال اول سال 1393 ازدواج کردیم برای ثبت نام یارانه چطوری اقدام کنیم
از سایت مسیر ثبت نام رو پیدا نکردیم لطفا لینک مربوطه را برام ایمیل کنین یا روش دیگری .....
ــــــــــــــــــــ
راهکـــارنیوز: با سلام کاربر گرامی طبق آخرین اطلاعیه سازمان هدفمندی یارنه ها کسانی که در مدت قانونی ثبت نام نکرده اند، به عنوان افراد انصرافی محسوب می شوند!
و متاسفانه امکان ویرایش نیز در دولت تدبیر و امید وجود ندارد(!) این اخبار را در آدرس http://rahkarnews.ir/?p=2675 مطالعه فرمایید ضمنا ممکن است جستجو در نظرات کاربران که در آن شماره تماس محل مراجعه و ... ارائه شده است بتواند یاری دهنده باشد
با احترام
(11593)
 
ندا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۰-۲۶ ۱۵:۳۴:۳۲
حاجی اون گفته تازه ازدواج کردم انصراف ربطی به ازدواج تازه نداره که!!واااا (75401)
 
محمدجوادشیخیانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۱۷ ۲۲:۰۳:۵۲
متاسفانه رایانه ثبت نام نکردم ولی خانمم ثبت نام کرده آیامیشودروی رایانه خانمم ثبت نام کرد (75499)
 
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۲۱:۵۱:۱۴
با سلام .ما هم اول سال ٩٣ازدواج كرديم شوهرم هم بيكار ه بعد موفق به ثبت نام نشديم .از طريق پليس +10 فرمهارو تكميل كرديم ولي خبري نشد .خواهش ميكنم يه كاري برام انجام بدين .ما كه درامدمون دو ميليون نيست كه جزء انصرافي ها بايد باشيم . (76133)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۵-۲۸ ۱۰:۰۴:۴۵
نه برادر نميشود چون شما سرپرست خانواده هستين (76404)
 
مهدی قارزی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۰۷:۵۹:۲۶
با سلام
من در تاریخ 3اردیبهشت 1394 عقد کردم و تا امروز اقدامی برای جداکردن یارانه خود نکردم.لطفا بگید
چه زمان و چگونه اقدام کنم؟ (76146)
 
سیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۷-۱۵ ۱۲:۲۷:۰۷
باسلام ما94/6/13ازدواج کردیم و شوهرم جز یارانه بگیر هاهست ولی من نیستم حالا میشه منم زیرنظرشوهرم یاراته بگیرم (76449)
 
:(
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۹-۰۹ ۱۲:۵۵:۲۴
خدا ازشون نگذره (76533)
 
سمیرا آزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۵ ۱۸:۱۷:۵۰
با سلام اول فروردین 1395ازدواج کردیم برای جداکردن یارانه چگونه وبه کجا با چه مدارکی اقدام کنم (76807)
 
elnaz
Germany
۱۳۹۵-۰۲-۰۶ ۱۰:۳۳:۱۹
کپی شناسنامه وکارت ملی و سند ازدواج به پلیس +10 (76808)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۰۹:۱۸:۱۷
سلام علیکم محمد هستم حدود5سال ازدواج کردم موقعی که برای ثبت نام مجدد یارنه ها اعلام شده بود سر فرصت نتونستیم ثبت نام کنیم همراه با خانواده چون میخواستیم جداگانه همراه با همسرم ثبت نام کنیم که نشد و الان که انصرافی ها شدیم باید الان چه اقدامی رو انجام بدیم که بتونیم یارانه دریافت بکنیم البته همسرم با خانواده اش دریافت میکنند ولی من نه؟متشکرم (76995)
 
رامین
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۲۷ ۲۳:۱۴:۱۱
من دوماه ثبت نام کردم ولی هنوز هیچ پولی به حسابم واریز نکردن (77105)
 
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۹ ۱۱:۲۹:۰۷
سلام من سال 94عقد کردم برج 12اقدام واسه ثبت نام یارانه کردم ولی هنوز یارانه به حساب شوهرم واریز نشده تو سایت رفتم میگه اطلاعات نادرست در صورتی که اطلاعات درسته باید چکار کنم؟ (77109)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۸-۰۱ ۲۲:۰۳:۴۷
ببخشید اگه میشه متن منو بخونید من بهمن ۹۲ عقد کردم خانمم تو لیستی که دوباره امارگیری کردن به علت اینکه دیگه عقد کرده شرکت نکرد بنابراین دیگهبه ما اجازه ندادن جدا بشیم فقط من خودم از خونوادم میگیرم یعنی نه همسرم نه فرزندم نمیگیره (77246)
 
هادی آسائئ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۸-۰۱ ۲۲:۰۸:۰۸
ببخشید ما از یارانه جا موندیم چکار باید کنیم (77247)
 
بهرام کندري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۸-۱۰ ۱۶:۲۱:۱۹
باسلام من بي کارهستم هيچ يارانه اي ندارم باکرايه خانه برج سيصد تومن توروخدا شماپيگيري کنين سه سال ميرم فرمانداري شهرستان چناران ميگن سايت بسته است (77259)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۰۶ ۰۶:۲۹:۰۶
آقا خداییش ما یارانه نمیخوایم حاضرم شخصا ماهی 100 تومنم به دولت بدم ولی قیمتها همه برگرده به حالت عادیش (77314)