۷۲
 

عدم دریافت پیامک کدرهگیری یارانه

تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۹
Share/Save/Bookmark
 
عدم دریافت پیامک کدرهگیری یارانه
 
به گزارش راهکارنیوز مراجعین و ثبت نام کنندگان یارانه طی روزهای اخیر با مشکل جدی عدم دریافت پیامک ثبت نام یارانه مواجه شده اند با وجود اینکه سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها از دریافت این پیامک در روزهای آتی خبر داده است ولی هنوز این سردرگمی و نگرانی جدی از عدم موفقیت آمیز بودن ثبت نام  در مراجعین دیده می شود.

گفتنی است سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها پیشتر گفته بود: متقاضیان دریافت یارانه فاز دوم هدفمندی یارانه ها که ثبت نام خود را انجام داده، اما تاکنون پیامک کد رهگیری را دریافت نکرده اند در روزهای آتی این پیامک را دریافت خواهند کرد.

به گفته وی، «دریافت پیام ثبت نام با موفقیت انجام شد»، به معنای موفقیت در انجام ثبت نام است و متقاضیان نباید نگرانی در خصوص انجام ثبت نام خود داشته باشند.
کد مطلب: 2666
 


 
 
منا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۵ ۱۰:۴۲:۳۰
ما روز پنجشنبه 21/01/93 ثبت نام كرديم اما هنوز تاامروز يعني 25/01/93 پيام دريافت نشده است. (393)
 
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۸ ۱۶:۳۳:۱۰
سلام خب حتما وضع ماليتون خوبه به شما يارانه تعلق نميگيرد

با تشكر (503)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۰۰:۲۷:۴۷
ما1/21ثبت نام کردیم ولی هنوزکدرهگیری برای ما ارسال نشده است (405)
 
آرزو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۰۰:۰۲:۱۶
سلام 2روز پیش ثبت نام یارانه رو انجام دادم اما تا الان پیامک نبومد ... پس شماره شناسه رو چطور متوجه بشیم؟؟!!!!!!!!!!!! (710)
 
محسن
United Arab Emirates
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۱:۰۸:۰۳
ما 21/1 ثبت نام کردیم ولی هنوز پیامک دریافت نکردیم (410)
 
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۵:۱۰:۳۷
من 22 فرورودین ثبت نام کردم هنوز پیامک دریافت نکردم (414)
 
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۸:۵۵:۱۸
خدا از شما نگذره چرا مارا سردرگم میکنید من ثبت نام کردم اطلاعاتم راچک کردم وتایید زدم ولی پیامک نیامده (419)
 
رویا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۲۰:۳۶:۵۳
من 25 فروردین ثبت نام کردم اما هنوز پیامکی جهت دریافت کد رهگیری به من ارسال نشده و این باعث نگرانی من و امثال من شده . خواهش میکنم جواب بدین . دریافت کد رهگیری مهمه ؟ (421)
 
فرشته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۲۰:۳۸:۱۳
من دیروز ثبت نام کردم اما هنوز پیامکی دریافت نکردم.دوستانم همه پیامک را دریافت کردند اما من هنوز موفق به دریافت پیامک نشدم. (422)
 
برنامه های کم حجم و کاربردی اندروید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۲۲:۱۳:۵۱
ما ثبتنام کردیم در ثانیه پیامک اومد
313 (426)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۲۲:۲۳:۰۷
میشه بگن روزهای آتی مثلا چند روزه بعده؟ این روزهای آتی کی تموم میشه آخه؟مردمو سرکار گذاشتن به کلی. والله. (427)
 
خلیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۲۳:۰۸:۱۷
منم بیستم ثبت نام کردم ولی هنوز پیامک دریافت نکردم. (430)
 
حجت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۰۰:۵۳:۲۶
من روز بیست و دوم ثبت نام کردم ولی برام پیام کدرهگیری نیومده، آیا برام مشکلی پیش نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (432)
 
محقق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۰۸:۳۹:۴۲
طبق تحقیقی که انجام شده هر فردی که در هنگام ثبت نام همراه او شارژ پولی نداشته پیامک نیامده انگار مخابرات اول با کسر هزینه برای فرد مزکور پیامک می فرستاده است  (439)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۱۱:۰۳:۲۶
چند تا از آشنایان ما برای ثبت نام فرم پر کردن و به کافی نت دادن که براشون ثبت نام کنن الان هم از روز ثبت نامشون گذشته ولی پیامک دریافت نکردن اصلا نمیدونن کافی نت براشون ثبت نام انجام داده یا نه.این کد ره گیری چه جوری قابل پیگیریه؟من خودم بیستم ثبت نام کردم و پیامک هم دریافت کردم (444)
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۱۱:۰۴:۰۳
چند تا از آشنایان ما برای ثبت نام فرم پر کردن و به کافی نت دادن که براشون ثبت نام کنن الان هم از روز ثبت نامشون گذشته ولی پیامک دریافت نکردن اصلا نمیدونن کافی نت براشون ثبت نام انجام داده یا نه.این کد ره گیری چه جوری قابل پیگیریه؟من خودم بیستم ثبت نام کردم و پیامک هم دریافت کردم (445)
 
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۱۱:۱۷:۴۳
برا منم پیامک کد رهگیری یارانه نیومده!
یه چیزی که خیلی خنده داره اینه که شما مسئولین حتی بلد نیستید یه سایت درست حسابی بزنید و یعنی باسواد هم هستین! تو هر سایت معمولی و پیشه پا افتاده ای بعد از انجام عملیات در صورت درخواست متقاضی کد رهگیری هم رو ایمیل میاد مم رو صفحه مانیتور میاد و هم پیامک! 
شما با سوادا و مسئولین ، یارانه بگیرید که یوقت خدایی نکرده به مغزتون فشار نیاد. (446)
 
غریب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۰ ۰۹:۵۳:۴۵
من خودم کافی نت دارم کاملا باهات موافقم 
پدرمون را در آوردن نمیدونم بهشون چی بگم ؟
آخه خدا خیرتون نده با این سایت طراحی کردنتون - این بود دولت تدبیر و امید (613)
 
شيدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۸ ۰۹:۰۶:۵۶
با سلام
من هم شوهرم و هم مادر بزرگمو ثبت نام كردم اس ام اس هنوز برامون نيومده شارژ پولي هم داشتيم خطمون هم 0933 بوده حالا چكار كنيم ؟ پيام با موفقيت هم ديدم (488)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۸ ۱۱:۴۰:۵۵
واسه منم پیامک نیومد ...مسئولین میگن صبرکنید میاد...ولی ما صبر نداریم ..لطفا حرف ما را به گوش مسئولین برسونید...من که میدونم پیام منو توسایت نمیذارید...حداقل از مسئولین این سوال بپرسید اگه شماره تماس اشتباه نوشته شده باشد در مراحل بعدی مشکلی پیش میاد (494)
 
علیرضا عباس زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۸ ۱۱:۵۳:۴۷
سلام من برا چند نفر از همسایگان خدا شاهده مجانی ثبت نام کردم برای دونفرشون پیامک نرفته باور کنید دارم از خجالت اب میشم اخه اونا فکر میکنن من تو ثبت نام کوتاهی کردم باور کنید کار شاقی نمیخواهید انجام دهید که یه پیامک این قدر درد سر ساز بشه بابا یه فکری بردارید دیگه (495)
 
نسل سوخته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۸ ۱۷:۲۳:۵۹
نمیدونم این سایتو کی درست کرده معلومه هرکی بوده با بند پ استخدام شده.چرا برای من پیامک نمیاد. (504)
 
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۹ ۰۰:۰۶:۵۰
ولله من دامادمون رو ثبت نام کردم، پیامک براش نیومده، میگه یا یارانه منو خودت پرداخت میکنی یا خواهرتو طلاق میدم. از مسئولین میخوام که برا زندگی این دوتا حوونم که شده سریعتر پیامکو ارسال کنند. (510)
 
شیدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۹ ۱۰:۰۱:۵۵
منم روز 26 ثبت نام کردم هنوز برام پیامک نیومده و خانوادم منو مقصر میدونن تورو خدا بگید چیکار کنیم این همه مردم نگرانند سوال دارند ولی هیچکس پاسخگو نیست بگید . چطوری امکان ویرایش شماره تلفن وجود داره وقتی شماره شناسه نیومده؟؟؟؟ (523)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۹ ۱۴:۵۹:۵۵
من هم عمویم را امروز ثبت نام کردم اون که به چنین چیزهایی خییلی حساسه به من شک کرده (540)
 
حکیم روزگار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۹ ۱۵:۰۸:۲۳
این کارا همه بازین برای خر کردن من و امسال ما دو روز زندگیا به کام همه ما تلخ کردن ولا خانه ای که فقر واردش شد همچی از در دیگه بیرون میره مشت پیر پتالی گذاشتن تو دستگاهای دولتی یکذره سواد ندارن مملکتاغارت کردن این همه مهندس ودکتربیکار از کجاباید امرار معاش کنن یارانه قینوسی بیش نیست چرا مردم ما این قدر کوته فکرند..حاضریم یارانه بدیم اما عدالت وجود داشته باشه ن بنزین100بشه1000 و همه چی به همین صورت گرون شده (541)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۹ ۱۹:۴۵:۲۹
من واسه دیگران که ثبت نام کردم بلافاصله پیام اومد ولی واسه خودمون هنوز پیام نیومده!!!!! (555)
 
مسافر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۹ ۱۹:۴۵:۵۷
من واسه دیگران که ثبت نام کردم بلافاصله پیام اومد ولی واسه خودمون هنوز پیام نیومده!!!!! (556)
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۹ ۲۲:۰۲:۲۲
پيامك نيامد كه نيامد ايشالا هم كه نياد ما راحت بشيم (561)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۹ ۲۲:۵۶:۰۸
من22/1واســــــــــه داییــــــــــم ثبت نــــــــــام کردم . ولی پیامک نیومده. الان نمیتونم تو چشم داییم نگـــــــــــاه کنم...تو رو خدا پیگیری کنید ... تورو خداااااااااااااااااااااااااااااااااا....................................... (565)
 
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۰ ۰۰:۰۹:۲۴
پیامک ناقص آمده و کد رهگیری مشخص نیست چه کنیم؟ (567)
 
ناهيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۰ ۰۰:۴۳:۴۳
من 93/01/20 ثبت نام كردم با انكه نوشته شد با موفقيت انجام شد اما هنوز پيامكي دريافت نكرده ام.چكار بايد كرد؟ (574)
 
مهدى دهقانى خواجه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۰ ۰۱:۰۲:۰۶
به مسعولين بگين بهتر نبود براى مشكل ثبت نام ايميلى شماره تلفنى چيزى براى ارتباط مردم با مسعولين كه يارانه ميدن ميزاشت شما مسعولين فكر كنم خادم مردن هستيد نه ملك بدبختى و خون جگر خوردن مردم ادم يا كارى رو نميكنه يا درست انجام ميده كه مردم فكرشون راحت باشه نه بخاطر يارانه از حرس و خيال قند و چربى خون و تيك عصبى بگيرن (576)
 
کسی اینجا هست؟
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۰ ۰۳:۱۱:۴۱
آقا من برای پدربزرگم 27 ام ثبت نام کردم شماره خودم دادم اما پیامک نیومد حالا هر روز پدربزرگم سراغ کد پیگیری اش رو میگیره. من چکار کنم حالا. هر چی بهش میگم ثبت نامت درسته تو کتش نمیره (579)
 
مهدی ی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۰ ۰۸:۳۲:۳۳
من 21 ثبت نام کردم اطمینان دارم اطلاعاتم درست وارد کردم اطلاعاتمم ثبت شد ولی هنوز پیامک نیومده 10 روز شد قبلا فکر میکردم چرا مردم از این مملکت میرن الا جوابشو گرفتم , یه سایت بلد نیستید درست کنید یه سوال دارم اگه جوابشو از خانم نجفی بپرسید ممنون میشم البته سخته انیشتن هم بلد نیست بپرسید این روزهای آتی میشه چند روز ؟ (597)
 
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۰ ۰۹:۴۴:۲۷
من21 فروردین ثبت نام خانواده ام رو انجام دادم.پیام ثبت نام با موفقیت انجام شدهم نوشته شد ولی تا امروز پیامک کد رهگیری دریافت نکردم.امروز که دوباره خواستم وارد سایت بشم میگه قبلا ثبت نام شدین.
دیشب پدرم میگه فردا برو کافی نت ثبت نام کن.میگم فرقی نداره پدرجان.میگه چرا.فرق میکنه.اونا بلدن که ثبت نام کنن.
حالا یکی بیاد به پدر من بگه که من ثبت نام رودرست انجام دادم....
تورو خدا حداقل یه جایی معرفی کنین حضوری بریم کد رهگیری بگیریم تا پدرم اسم منو از شناسنامه اش حذف نکرده........... (611)
 
101
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۰ ۱۲:۲۰:۴۰
هر دم از این باغ بری می رسد
به به ... به به .... دیگه کم کم باید برای قتل های زنجیره ای یارانه ای هم آماده باشیم.
پدری که فرزند خود را به دلیل دریافت نکردن کد رهگیری ثبت نام تکه تکه کرد.
روزنامه روزنامه خبر فردا.... (635)
 
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۰ ۱۳:۰۵:۵۶
فقط میخوان مردم رو به جون هم بندازن . کافی نت دارم و روزانه کارم شده پاسخویی که چرا نیومد چرا برای فلانی اومد چرا نیومد . این کد لعنتی رو همون موقع ثبت نام پرینت میدادن . ولی صد حیف که همه کاراشون همینجوریه . اون افتضاح سبد کالا کم بود حالا کد رهگیری هم اضافه شد (638)
 
علی نوری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۰ ۱۳:۵۶:۲۳
من روز26/01/1393ثبت نام ولی پیامک نیامده (646)
 
پیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۰ ۱۳:۵۹:۲۳
الان اگه 200 هزار تومن هم به هر نفر بدهند با این تورم و گرونی به جایی نمیرسه یارانه 45 هزار تومنی مال سه سال پیش بود (647)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۰ ۱۴:۰۸:۱۸
درتاریخ 93.01.21 ثبت نام نمودهام ول تا امروز 93.01.30 پیامک دریافت نکرده ام. (648)
 
ثمین
United States
۱۳۹۳-۰۱-۳۰ ۱۴:۳۵:۳۰
ما دیروز ثبت نام کردیم اما کد رهگیری دریافت نکردیم (652)
 
ثمین
United States
۱۳۹۳-۰۱-۳۰ ۱۴:۳۹:۴۷
ما ثبت نام کردیم بعد تایید رو زدیم گقت مجددا اما وقتی دوباره زدیم می گه شما قبلا ثبت نام کریدی به خدا ادمو کیج میکنن راهنماییم کنید مغزم هنگه (653)
 
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۰ ۱۵:۳۴:۰۹
من 93/1/23 ثبت نام کردم ولی هنوز کد رهگیری نیومده کدوم بیسوادی این سایتو نوشته!! (661)
 
ehsan
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۰ ۱۹:۴۰:۳۴
من خودم ثبتنام میکنم برااونایی که پیام نمیاداکثراخطاشون همراه اول ودایمیست برا ایرانسلم بوده ولی خیلی کمتربه ندرت ..من موقع ثبتنام بیشتر شماره ایرانسل میگرفتم وتقریبا برا همشون پیام رفت ولی جای هیچ نگرانی نیست پیامها حتما ارسال میشه (690)
 
حیران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۰ ۲۱:۱۸:۵۱
موندم چیکارکنم واسه عدم ارسال پیامک (695)
 
حیران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۰ ۲۱:۲۱:۴۲
همیشه همینطور بوده یا امام زمان زودتر ظهور کن ما که خسته شدیم (696)
 
مجچتبی عالی همت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۰ ۲۲:۰۶:۲۱
سلام من بیست ویکم ثبت نام کردم ولی هنوز هم منتظر این اس ام استون هستم تورو خدا جواب بدیند ما رو همین جوری سرکار نذاریند تکلیفمونو روشن کنیند ////////// (697)
 
مجتبی عالی همت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۰ ۲۲:۰۹:۳۵
والا ما کارگریم از صبح تا غروب کار میکنیم ازبس که فکرمون کم بود این اس ام اس هم که اضافه شد ..تورو خدا به فکر ما هم باشیند (698)
 
خخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۰۲:۱۴:۳۱
والا خنده داره
اگه از همون اول ی پرینت میشد گرفت از کد رهگیری ملت اینجور دربدر نمیشد
منم جونم ب خاطر همین کد در خطره (718)
 
کوروش کبیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۰۸:۳۹:۴۵
عجب داستانی داریم با این اس ام اس . چرا مردمو به جون هم میندازید ؟؟؟ (729)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۱۰:۲۹:۱۵
سلام اقای من
اقا ما ثبت نام کردیم اس ام اس نیومده چیکار کنیم ؟
میگید میاد اخه پس کی
ممنون میشم اگه جواب بدید
یا علی (738)
 
123
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۱۰:۳۲:۳۹
سلام من در روز 24 ثبت نام كردم ولي تا امروز يعني 31هنوز هيچ پيامكي دريافت نكرده ام... (740)
 
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۱۲:۴۲:۰۴
من24فروردین ثبت نام کردم رمز عبور هم اومد ولی حذفش کردم والان هم فراموش کردم لطفا راهنمایی کنین (748)
 
تا کی منتظری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۱۳:۰۸:۵۱
من خطم همراه اوله چون شارژ پولی نداشتم برایم پیامک یارانه نیامده اونایی که اعتبار پولی نداشتن براشون پیامک نیامده (750)
 
چشم به راهتم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۲۲:۴۲:۵۸
برا ما که پیام نیومد الان 11 روز شد میخواهم گوشی بدست منتظر بمونم حتی اگه 30 سال بگذره 11 روز که عددی نیست ، به دوستان توصیه میکنم نگران نباشن پیامک در سال های آتی میاد . (789)
 
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۲۳:۱۲:۱۷
عجب گرفتاریه به خدا این از سبد کالا که به ما ندادن اینم از کد رهگیری (794)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۰۸:۵۸:۳۲
من 24 ثبت نام کرده ام ولی هنوز کد رهگیری نیومده چیکار باید کرد؟ (825)
 
الهه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۰۰:۰۳:۵۶
من 26ثبت نام کردم هنوز کد رهگیری نیومده (883)
 
مهنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۰۳ ۰۸:۵۱:۴۰
من ثبت نام کردم پیامک نیومد روز اخر رفتم دوباره ثبت نام کنم گفت شما قبلا ثبت نام کردید حالا چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1003)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۰۳ ۲۳:۳۱:۴۹
یه نفر با سواد پیدا نشده تو سازمان هدفمندی فکرشو بکنه شاید پیام نرسه به دست اون بیچاره یه قسمت اضاف کنیم ایمیلشو وارد کنه به ایمیل طرف هم بره یا راهی باشه بری وارد سایت بشی اطلاعاتتو وارد کنی شناسه ثبت نامت نمایش داده بشه.جهان سوم همینه دیگه (1033)
 
ماندانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۰۶ ۱۹:۱۲:۰۳
واسه خانوادمم من ثبت نام کردم27....هنوز نیومده...اینا دیگه کشتن منو....هروز هی میگن خوب ثبت نام کردی....نکنه اشتباه کردی....چرا پیامک نیومد....بابا مردمو گرفتار کردین بخدا (1194)
 
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۰۶ ۲۰:۱۹:۰۵
باسلام،
من برای خانواده ام روز 30 فروردین ماه ثبت نام کردم ولی پیامک آن هنوز نیامده است.امروز 6 اردیبهشت میباشد (1198)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۰۷ ۱۰:۴۲:۰۶
یعنی فرستادن کمتر از30میلیون پیامک ان هم برای چند اپراتور کار سختی است؟با یک گوشی ساده میشه تو12روز 30میلیون پیامک ارسال کرد حالا اینهابا اینهمه سیستم نمیتونن یک پیامک بفرستن (1244)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۰۸ ۱۱:۱۸:۳۱
من بد بخت ترینم من 24 ثبت نام کردم الان 8 اردیبهشته هنوز پیامک نرسیده دستم (1328)
 
m
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۰۹ ۱۱:۳۳:۳۹
ماهم روز 22/فروردین ثبت نام کردیم ولی هنوز پیامک نیومده.چیکار کنیم آیــــــــــــا؟ (1421)
 
صادق کمالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۲۰ ۲۲:۵۹:۵۶
ثبت نام کردم ولی هنوز پیامکی نیومده (2170)
 
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۲۴ ۱۲:۰۹:۳۱
از كجا بايد متوجه بشم كه به من تعلق ميگيره يا ن هنوز كد رهگيري را برا من نفرستادن (2445)
 
فرنوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۲۶ ۱۸:۲۹:۰۲
سلام. من برای پدر و مادرم ثبت نام کردم. هیچ پیامکی براشون نیامد و من هم بهشون اطمینان دادم که گفتن پیامک مهم نیست ولی حالا براشون یارانه نریختن. خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید به کجا باید مراجعه کرد؟ (2622)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۳-۲۰ ۰۹:۴۳:۲۶
ما هم مثل شما فرنوش هستیم. نمیدانیم چه بکنیم (4745)
 
مسعود عمویی
Germany
۱۳۹۴-۰۶-۲۷ ۱۷:۵۶:۱۰
با سلام و عرض ادب من سرپرست 5 نفر میباشم و الان نزدیک 20 روزه از طریق سامانه ثبت اعتراض ثبت کردم ولی هنوز پیامکی دریافت نکردم لطفا پیگیری لازم را مبذول فرمایید و من در حال حاضر ورشکست میباشم میتوانید از دادگاه بخش اسفرورین استعلام نمایید متشکرم (76417)
 
عبدالستارپک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۰۸ ۱۵:۴۲:۵۲
سلام من ۳۸ دور یارانه گرفتم بعد از اون یارانه ام قطع مگی ایرانی نیست ام به ما تعلق نمیگیرد (77319)