۴۴
 

دانلود فایل صوتی مناظره زیباکلام-رسایی/جدید

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۴
Share/Save/Bookmark
 
فایل صوتی مناظره رسایی و زیباکلام در ادامه قابل استماع و دریافت می باشد.
دانلود فایل صوتی مناظره زیباکلام-رسایی/جدید
 
راهکارنیوزــ رادیو گفتگو مناظره ای را بین  دکتر صادق زیباکلام و حجت الاسلام حمید رسایی ترتیب داده که دو طرف در مورد ماجرای صدور روادید دکتر ابوطالبی گفتگو می کنند. فایل صوتی این مناظره در ادامه قابل استماع و دریافت می باشد.

صوت



 
کد مطلب: 3030
 


 
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۱۶:۵۹:۳۵
بسمه تعالی


واقعا برای وزرات علوم متاسفم که یک آدم ضد آرمانهای امام ، شهدا ، و مقام معظم رهبری با گستاخی تمام اظهار نظر میکند و جز هئیت علمی دانشگاه هم است باید تاسف خورد . سیدعلی لب تر کند جان را فدایش میکنم . (944)
 
رضا گلپور
۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۲۳:۴۸:۰۱
برادر باید فضا رو برای مخالف آزاد گذاشت تا اینطوری بیان منورالفکر ها مفتضح بشن  :)) (983)
 
محمد
Russian Federation
۱۳۹۳-۱۲-۱۵ ۲۳:۳۵:۰۰
عجب!! شما سعی کن ببری فکر کردن یاد بگیری برادر! (75612)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۰۴ ۰۱:۲۵:۱۴
چی شد، یکی اومد یه کلمه حرف درست و حساب زد شد ضد انقلاب!!!! (1038)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۱-۱۷ ۱۹:۰۶:۰۳
درست و حساب !!من که یکلمه حرف منطقی ازش نفهمیدم (75785)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۱-۱۷ ۱۹:۰۷:۵۹
جانم فدای رهبر (75786)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۱-۱۷ ۱۹:۱۰:۳۸
کسی که قبل از فروپاشی شوروی طرفدار اون بود الانم امریکا بعدا اگه چین بشه قدرتمندتر طرفدار اونه از این بیشتر انتظار نمیره ،پیشرفتو در زیر سایه بودن ابر قدرت میدونه ،افرین به منطقش (75787)
 
omid
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۱-۲۱ ۱۱:۲۳:۴۹
بچه بودی سرکلاس اول جمع یاد گرفتی؟ (75875)
 
حسن پایدار
۱۳۹۴-۰۵-۲۲ ۰۳:۳۴:۳۷
چشماتو بار کن برادر درست ببین (76394)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۶-۲۲ ۲۱:۰۳:۰۷
اضهار نظر در نظام جمهوری اسلامی بدون توهین یا تهمت به افراد ازاد است (76415)
 
۱۳۹۳-۰۲-۰۳ ۱۵:۳۵:۴۵
آقای یبا کلام هم همین را  یگه هر کس انتقاد میکنه زود برچسب ضد انقلاب و امام و رهبری و....میزنید روش و مورد غضب نظام واقع میشه!
  (1014)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۱۱ ۰۹:۱۶:۲۵
مرگ بر واداده ها. (1578)
 
نا شناس
United States
۱۳۹۳-۰۳-۱۱ ۰۲:۰۸:۰۳
واداده اون کسیه که با لباس اسلام ستمکاری و بدعت گذاری میکنه . صادق زیبا کلام ها تنها نظراتشون رو ارایه میدهند . (4166)
 
سید محممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۳-۱۶ ۱۶:۰۷:۵۹
میخوای همین الان اعدامش کنید؟ تروریست (4528)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۰۶ ۱۶:۳۸:۵۴
(خطاب به محمد) لازم نیست جانتو فدای کسی کنی. به جای این حرفها، همت کن دو کلمه کتاب بخون، تاریخ مشروطه و تاریخ انقلاب اسلامی رو بخون تا بفهمی باسم انقلاب اسلامی چه کلاه بزرگی بسر این ملت رفت. (12276)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۲۱:۴۰:۰۲
درودبرشما ولی کجاست گوش شنموایی (76153)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۸-۱۷ ۱۰:۰۳:۰۵
واقعا حرف درست رو زدي.پسر جووون برو 4تا كتاب بخون تا سواد جان فدا كردن رو پيدا كني. (76505)
 
China
۱۳۹۳-۰۷-۲۹ ۱۰:۵۱:۰۹
آقای زیباکلام نمی دونم خونواده ات از دست تو و این تفکرات متعفنت چی می کشن (17540)
 
مجید
Romania
۱۳۹۴-۰۱-۰۱ ۱۴:۴۰:۵۴
همون طوری که خانواده ی شما تعفن فکر شمارو که نباید مخالف حرف بزنه رو تحمل میکنن (75706)
 
جیگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۱-۱۷ ۱۹:۵۲:۲۴
مخالف بی مورد نباید حرف بزنه الحمدلله که انقدر حرف مخالف زیاده که گاهی من تعجب میکنم شما کرید یا خودتون رو به کری زدید ... (75788)
 
.....
Russian Federation
۱۳۹۴-۱۰-۱۶ ۱۰:۲۳:۳۷
کیا دارن حرف از انتقاد میزنن...مرد حسابی همین آقای روحانی که زیبا کلام از حامیانشه..وقتی بهش اتقاد کردن له منتقدا گفت جیب بر و بیسواد..چرا چون تحمل انتقادو نداشت چون اگ احمدی نژاد دو سال آخرش خراب بود اونم نه خودش بلکه فشار بعضا بی پایه ی جناحای مختلف.....درضمن فدای رهبر شدن مطالعه کتاب نمیخواد..معرفت میخواد..و اطلاع از مسائل روز کشور...حامین همین دولت و دولت خاتمی و هاشمی نامه جام زهر ب رهبر دادن.. (76565)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۲۱:۴۰:۵۷
اونکه یک دکترفهیمه تواگرراست میگی به فکرخودت باش (76154)
 
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۰-۲۰ ۰۹:۳۶:۳۱
عزيزم هيچ عقل سليمي اجازه نميده كه هر نظري بيان بشه هرچند در نگاه اول فكر كني اشتباهه با يه مثال روشنت ميكنم: مثلا نظر من اينه كه تو يه احمقي، آيا دوست داري اين نظر همه جا بيان بشه و اگه شما با دونستن اين مطلب منو استخدام كني كه ديگه واقعا همه نظرمو تاييد خواهند كرد. (75040)
 
Romania
۱۳۹۳-۱۲-۲۸ ۲۳:۱۰:۲۷
قدرتمند ترین دولت ها منتقدان زیادی دارد و فرهیخته ترین جوامع انتقاد بسیار...
و هرچقدر اجازه تبادل آزادانه در بین آنها بیشتر باشد کشوری ایده آل بدست میاید. (75701)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۱-۱۷ ۲۰:۰۱:۴۲
ینی الان امریکا و غرب اینطور هستن. (75789)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۲۱:۴۳:۳۹
یک کم سوادیابگیربعداظهارنظرکن (76156)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۱-۱۷ ۲۲:۲۹:۳۸
تو این چند سال زندگی به این نکته پی بردم که فتنه زمانی رخ میده که مخالفت رو نپذیریم.
در ضمن بهتره که ملاک هامون رو از آرمان های امام و شهدا و رهبری یه کم بالاتر ببریم ضرر نداره. (75790)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۱-۱۸ ۰۰:۳۷:۴۹
عالی (75792)
 
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۱-۲۰ ۰۰:۲۱:۳۲
من کار میخوام گور بابای همتون (75847)
 
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۱-۲۰ ۲۰:۲۴:۲۲
بخدا دیگه از پس خرید نون خالی هم بر نمیام امسال که دوباره گرونش کردن اگه هسته ای برای نسل آینده گانه پس ما چی یعنی ما باید از گرسنگی بمیریم که آیندگان بخورند و در رفاه باشن بنظر شما این منطقیه خودمو بچه هام داریم گشنگی میکشیم نسل ما که نابود شد پسرمم دو ساله سربازیش تموم شده این بشر زن میخواد خونه میخواد زندگی میخواد آیا انرژیه هسته ای برا پسر من زن و زندگی میشه ؟ واقعا تو این مملکت چه کسی باید پاسخگو باشه ؟ مسلما کسانی موافق انرژیه هسته ای هستند که شکمشون سیره و نمیدونن گرسنگی یعنی چی و منافعشون در گروه همین دشمنی با کل دنیاست ای کسی که موافقی اگه راست میگی یکماه بیا مثل ما زندگی کن مردم ساده انرژیه هسته ای هم مال آدم های پولداره همونطور که الان انسان فقیر و بی پول مریض محکوم به مرگه (75867)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۲۱:۴۶:۵۸
درودبرشم اقامنصورجبهه پایداری مخالف برداشتن تحریمهاست چراکه تمام منمفعش دربودن تحریمهاست (76157)
 
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۱-۲۰ ۲۲:۱۱:۵۲
lبابا از گرسنگی مردیم نون خالی هم نمیتونیم بخریم (75868)
 
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۱-۲۱ ۱۴:۰۰:۴۸
درود بر زیبا کلام... (75876)
 
عرفان حشمتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۲-۲۳ ۱۳:۴۵:۱۱
فارغ التحصیل مهندسی عمرانم دانشگاه سراسری مثل سگ دنبال کار میگردم نیست....هرچی استخدامی رفتم رد شدم یعنی ردم کردن...چند وقت پیش با دیپلم شرکت کردم اونم قبول نشدم!!!!!
به ولای علی واسه کارگری تو بسته بندی و چاپ جلد ساندیس رفتم اونم نبوده.
فقط خواستم بگم لعنت بر هرکی مقصر این وضع و اوضاع منه (76097)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۲۱:۴۸:۴۰
زیباکلام وتمامی جبهه پایداری مصبب این اوضاع وبس امیدوارم دعایت مستجاب بشه هرچه زودتر (76158)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۰:۰۰:۳۲
دکتر سریع القلم بهترین متفکر توسعه در چند دهه اخیر هست.الکی جفنگ نگید شما که برداشت و درک ندارید (76160)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۱۸ ۰۶:۳۲:۳۶
دوسال دیگه اصلاح طلبان رو میبینیم که انگشت به دهان بازگشت احمدی نژاد (یا یکی از کاندیدا های اصولگرا)رو تماشا میکنن...

به عشق هرچی مرده/احمدی برمیگرده (76193)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۸-۱۷ ۱۰:۰۴:۲۳
زرشك با هسته ميخواي يا بدون هسته؟؟؟؟؟؟؟ (76506)
 
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۸-۱۶ ۲۱:۱۴:۳۰
آقا ی زیباکلام حذب باد است (76504)
 
م.م.م
Anonymous Proxy
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۰۵:۳۵:۲۴
او جیره خوار امریکاست (76507)
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۸-۲۷ ۱۱:۱۴:۳۵
زیبا کلام بی سواد کم عقل اصلا با اسلام کار نداره که اسلام ضد استکبار هست یا نیست اسلام حکومت اسلالمی رو واجب میدونه یانه کاری با اینا نداره
این غرب زده واداده فقط میگه هر کاری اونا میکنن مام باید بکنیم (76527)
 
دشمن اصهالطلبان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۶ ۲۰:۱۹:۵۷
همین سریع االقلم کروات پوش ک سنگشو ب سینه میزنی ی پاش تو داووسه که کلهم اسراییلیو دیوثن و خجالت میکشه اسم دانشگاهی که توش تدریس میکنه رو بنویسه دانشگاه شهید بهشتی تو فرم مینویسه دانشگاه ملی اونوقت این آدم دلش برا‌منو تو میسوزه اون زیبا کلامتونم ک عشق جلب توجه اصلا روزیشو از راه مناظره در میاره برا مناظره دعوتش کردیم دانشگاه تا هشتصد تومن نگرف نیومد بعد جالبه خودش ی نفر رو تحریک میکنه به مناظره که نون شبش جور بشه اصلا حرفاشو گوش بدی متوجه میشی همش چرتو پرتو تکراره (76811)
 
مهدی
Germany
۱۳۹۵-۰۶-۰۵ ۰۷:۳۴:۳۵
با سلام و تشکر از شما (77152)
 
مهدی
Europe
۱۳۹۵-۱۰-۰۸ ۰۳:۳۶:۲۷
خوب (77318)