۸۳
 
در پی حملات شدید منافقین ولایتمدارنما به رئیس جمهور سابق

پاسخ امام خامنه ای در مورد اتهام زنی به احمدی نژاد

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۶
Share/Save/Bookmark
 
حضرت امام خامنه ای فرمودند: اتهام ضدولایت فقیه به آقای احمدی نژاد اتهام بسیار نادرستی است.
پاسخ امام خامنه ای در مورد اتهام زنی به احمدی نژاد
 
به گزارش راهکارنیوز، حضرت امام خامنه ای ، رهبر معظم انقلاب اسلامی ، نوروز ۹۳ نیز مانند سنوات گذشته در منزل تعدادی از خانواده های شهدا حضور یافتند.

یک منبع آگاه به پایگاه خبری تحلیلی آیین نیوز گفت: در پایان یکی از دیدارهای نوروزی رهبر انقلاب با خانواده شهدا ، خواهر شهیدی از حضرت آیت الله خامنه ای اجازه خواستند تا سوالی را مطرح کنند که با استقبال رهبر انقلاب مواجه شد.

وی افزود: آن خواهر شهید خطاب به رهبر انقلاب گفت:«ما سه خواهر هستیم که بر سر موضوع آقای احمدی نژاد، بین یکی از خواهرانمان با ما دونفر دیگر اختلاف افتاده است. آن خواهرم می گوید آقای احمدی نژاد ضدولایت فقیه است و ما این حرف او را قبول نداریم و همچنان به آقای احمدی نژاد وفاداریم. اکنون سوال ما از حضرتعالی این است که آیا آقای احمدی نژاد ضدولایت فقیه است و ما نباید به ایشان وفادار بمانیم؟»

این منبع آگاه گفت: رهبر معظم انقلاب بلافاصله در پاسخ به این خواهر شهید فرمودند:«اتهام ضدولایت فقیه به آقای احمدی نژاد اتهام بسیار نادرستی است شما به ایشان وفادار بمانید.»

این منبع آگاه که خود شاهد گفتگوی حضرت آیت الله خامنه ای با خواهر شهید بود در ادامه گفت: آن خواهر شهید مجددا از رهبر معظم انقلاب سوال کرد که آیا اجازه داریم این سخنان را به نقل از حضرتعالی بازگو کنیم که حضرت آیت الله خامنه ای هم در پاسخ فرمودند:حتما بازگو کردن این سخنان منعی ندارد.
کد مطلب: 3147
 


 
 
طرفدار
۱۳۹۳-۰۲-۰۳ ۱۷:۳۵:۳۲
الله اکبر خامنه ایی رهبر  (1018)
 
علی
Russian Federation
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۲۲:۰۴:۱۰
درود به هاشمی که ۸ سال گفت این افراد لایق نیستند و حالا داره اختلاص ها لو میره احمدی نژاد باید محاکمه شود چون بیت المال را نابود کرد واز دلایل اصلی ضعف کشور در دولت جدید بی کفایتی این انسان بود از بس با غرور گفت هاشمی دزده که خدا زد تو سرش املا ننوشته که غلط نداره دیدی تو و اطرافیانت هم آب ندیده بودید که عدالت عدالت می کردید پول که اومد دست هم را ازپشت بستید! حالا هم خاطره های محک و درون نگیر ما هم غذا می خوریم و عقل داریم اینقدر هم از شهدا و خانواده مکرم آنها مایه نگزارید اون دنیا سیخ داغ ...!!! (76263)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۴-۰۳ ۱۴:۱۹:۰۵
اختلاس ؟!

يعني ثروت دانشگاه آزاد ايشان كه سر به هزاران هزار ميليارد مي زند از خانه ننه يا بابايشان آمده است ؟!!!

ههههههههههههههههههه (76288)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۴-۰۴ ۲۲:۵۶:۱۷
یه کم بصیرت هم چیز بدی نست ها

بحث در میزان اشتباه و مهمتر از آن نیت در ارتکاب است که اگر بدون قصد انجام شود خطا واگر با قصد بد انجام گیرد خیانت است (76295)
 
علی
United Kingdom
۱۳۹۴-۰۴-۱۹ ۲۲:۱۶:۲۸
هاشمی بهتره برد گند کاری های پسرش را جمع کند (76334)
 
کوروش
Romania
۱۳۹۵-۰۱-۰۸ ۰۳:۱۰:۳۹
به دلیل ادعای بعضی ها که به پسر حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی نسبت می دهند نمی توان چپاول احمد نژاد را لاپوشی کرد (76717)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۹-۱۷ ۲۰:۴۵:۱۸
هاشمی این حرفا رو زد یعنی زمان خودش هیچ اختلاصی نشد یعنی تموم افراد و خودش علیه السلامن
هر دوریه از ریاست جمهوری کسایی که توی دولت کار میکنن امکان خطا و امکان اختلاص داره و اینا ربطی به رئیس جمهور نداره اون از کجا میخواد بفهمه علم غیب که نداره از همه چی خبر براش بیاد و مععصومم نیست
خود شما تو خونتون دعواتون بشه کسی به پدر خانواده نگه پدرتون از کجا میخواد بفهمه کم تر اراجیف ببافین (76541)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۱۰-۰۷ ۱۹:۵۴:۲۳
هاشمی باایجادپیمانکاری همه مردموبدبخت کردخودمن هفده ساله سرکارم ولی شش ساله تازه قراردادشدم ازلطف احمدی نژاددرودبراحمدی نژاد (76558)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۱۴:۰۵:۳۶
احمدی نژاد یعنی یک انسان خستگی ناپذیر یعنی کسی که حق مردم رو به خود مردم میداد .اختلاس هاییم که شده همش مال اصلاح طلبایه هیچ ربطیم به احمدی نژاد نداره .اگرم دزدیم کرده نوشششششششششششش جونش تا چشم بد خوهاش در اد این دزدی یک درصد از دزدی های اون گردن کلفتا نیست نوشششششششش جونش حقش بود (76760)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۱-۲۱ ۱۵:۴۳:۲۸
ببخشید پسرکی توزندان هاشمی یااحمدی نژاد (76784)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۹ ۱۴:۴۰:۴۷
هاشمی (77051)
 
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۱۸ ۰۹:۵۲:۰۰
احمدی نژاد هر چی باشه از این روحانی [...] بهتره.آقای رفسنجانی که دیگه حرفشو نزن. (77173)
 
میثم دیانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۰۶ ۰۱:۳۵:۵۸
سلام
این هم برگ دیگری بر حقانیت دکتر احمدی نژاد.
خدا رهبر فرزانه مارا در سایه عنایات امام زمان (عج) از جمیع بلایا حفظ بفرمایند.
یا زهرا(س) (1137)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۱-۰۹ ۰۸:۵۳:۱۰
البته این بزرگواری و دریادلی حضرت آقا رو نشون میده (75742)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۱۰-۰۷ ۱۹:۴۸:۴۹
ممنونم ازشما (76557)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۰۶ ۱۴:۴۲:۲۸
زنده باداحمدی نژاد (1178)
 
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۰۶ ۱۵:۵۵:۵۳
جاااااااانم فقط سید علی (1184)
 
محمد ولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۰۶ ۲۳:۴۰:۲۶
سلام. اشتباها منفی دادم. خدا از سر تقصیرم بگذره. از خدا می خوام به سبب تقصیرم منو فدایی سید علی قرار بده. (1211)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۰۶ ۲۳:۲۱:۰۲
البته دلیل نمیشود ایشان مجددا رای بدهیم ورییس جمهور شوند ایشان کارهای زیاد و فوق العاده و ازطرفی هم اشتباهات وحشتاک داشتند مانند ١١روز سکوت مشایی رحیمی و.... (1209)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۰۶ ۲۳:۲۱:۰۲
البته دلیل نمیشود ایشان مجددا رای بدهیم ورییس جمهور شوند ایشان کارهای زیاد و فوق العاده و ازطرفی هم اشتباهات وحشتاک داشتند مانند ١١روز سکوت مشایی رحیمی و.... (1210)
 
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۱۹ ۱۴:۳۳:۴۰
شما فعلا بچسب به اشتباهات دولت فعلی و تبعات اون و بشمار !! فکر می کنم تا به امروز گذشته از اشتباهات ساده ، اشتباهات فاحشش از 20 مورد گذشته!! بعد که شمردی ببین اصلا درست رای دادی!!؟ یه مقدار منطق و حسابت مشکل داره بیشتر تمرین کن (2014)
 
Sweden
۱۳۹۴-۰۱-۰۱ ۲۳:۴۷:۳۳
متاسفم برایت به معنای حقیقی کلمه.
تو یک کلمه اظهار نارضایتی از رهبری در خصوص آن به اصطلاح خانه نشینی شنیدی؟
اگر پایمردی احمدی نژاد نبود هرگز آن جاسوس که در بالاترین مدارج اطلاعاتی نفوذ کرده بود شناسایی و اعدام نمی شد.
بیایید مانند یک ولایتمدار واقعی تنها واکنش رهبری در این ماجرا را بررسی کنیم. یعنی نامه ایشان به حجت الاسلام و المسلمین مصلحی وزیر اطلاعات برای بازگشت به کار:

…لذا از شما میخواهم بیش از پیش در انجام مأموریتهای مهم داخلی و خارجی وزارت اطلاعات اهتمام به خرج داده و با سرمایه‌ی عظیمی که آن وزارتخانه از نیروی انسانی توانمند و انقلابی و متدین و فن آوریهای روز برخوردار است و با حمایت دولت خدمتگزار و همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی اجازه ندهید کوچکترین فترت و سستی در انجام وظایف قانونی آن دستگاه مهم پیش آید. ۱۳۹۰/۰۱/۳۱

http://www.leader.ir/langs/fa/?p=contentShow&id=7980

سه قطب اصلی و مخاطب در این نامه کوتاه وجود دارد : اول خود آقای مصلحی، دوم دولت ، سوم سایر نهادهای اطلاعاتی.

نامه خطاب به وزیر اطلاعات است. از او می خواهد به کار برگردد بنا براین عزلی در کار نبوده است. در غیر این صورت نامه باید به رییس جمهور نوشته می شد. ثانیا از مصلحی می خواهد که در انجام فعالیتهایش بیشتر جدیت کند ثالثا از او می خواهد تحت حمایت دولت خدمتگزار دلگرم باشد. رابعا به او دستور می دهد با سایر نهادهای اطلاعاتی همکاری کند.

آیا از سر مصلحت اندیشی است؟ نه. چیزهایی است که قابل ذکر نیست:

تأکید وزارت اطلاعات بر لزوم جلوگیری از موازی‌کاری دستگاه‌های اطلاعاتی

http://www.19dey.com/26948-%D8%AA%D8%A3%DA%A9%DB%8C%D8%AF-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%B1-%D9%84%D8%B2%D9%88%D9%85-%D8%AC%D9%84%D9%88%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%B2%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA%DB%8C.html

وزیر اطلاعات: نهادهای امنیتی به تیپ هم نزنند

http://www.jamnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=86622&Serv=26

و نماینده آن نهاد امنیتی دیگر اینطور پاسخ می دهد:

سازمان امنیتی موازی با وزارت اطلاعات در نهاد مزبور ادعای دشمن است

http://www.yjc.ir/fa/news/4006846/%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%AF%D8%B9%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B4%D9%85%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

حالا این را هم در نظر بگیرید که نامه رهبری خطاب به وزیر اطلاعات بود از او خواست که تحت حمایت دولت خدمتگزار و همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و باجدیت بیشتر به کار خود بازگردد.. حالا قضیه کاملا واضح می شود. احمدی نژاد نمی تواند برای دفاع از خودش هیچ چیزی بگوید. اما اینکه چه اتفاقی افتاده به هیچ وجه نباید افشا شود چرا که امنیت کشور بیش از آبروی احمدی نژاد می ارزد.

این راهم بدانید که آن جاسوس در وزارت اطلاعات، بالاخره در اردیبهشت ۹۲ و یک ماه قبل از انتخابات اعدام شد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920229001265
بخصوص به این بخش از اطلاعیه توجه کنید:
«دو جاسوس اعدام شده با سوء‌استفاده از دسترسی‌های مستقیم و غیرمستقیم خود به پاره‌ای اطلاعات مهم و طبقه بندی شدۀ کشور، مورد تطمیع سرویس‌های اطلاعاتی دشمن قرار گرفته بودند.»

و البته هیچ کس هم از اینهمه پایمردی احمدی نژاد تشکر نکرد. چرا که … (75712)
 
مقداد
United States
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۴:۵۳:۴۶
ببخشید
اشتباهی منفی دادم اول جمله رو دیدم که نوشتی برات متاسفم فکر کردم در پاسخ خانم زهرا ، موضع گرفتی و عجله کردم و منفی دادم !

مثبت مثبته (76244)
 
بیگانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۰۷ ۱۴:۲۱:۲۳
به به!
پس سند و مدرک این خبر کجاست!؟
عجب دروغگوهای بی شرفی هستید، برای دروغ هایتان از همه چیز و همه کس مایه می گذارید!
از خانواده شهدا، از رهبری و از همه... (1253)
 
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۱۹ ۱۴:۳۵:۵۸
سند و مدرک این خبر بی ادبی شما و ادب ماست! کمی دقتی کنی می فهمی
از راهکارنیوز هم می خوایم حتما سند بده! البته برای چنین افرادی که اگر بهشون سند هم بدید اصل شخصیت گوینده را زیر سوال خواهند برد سند هم فایده نداره اما خبر رو معتبر تر می کنه (2015)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۰:۰۶:۵۹
تو بیگانه نیستی بلکه بیگانه پرستی ،مطمئن باش دروغگو تر از خودت نمی یابی (75969)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۱-۰۷ ۱۶:۴۲:۱۲
چه سندی بالاتر از این که در دوره احمدی نژاد خانه ها ساخته شد جاده ها کشیده شد شغلها ایجاد شد روستاها آباد شد رونق اقتصادی بود مردم امید داشتند علم به سوی پیشرفت بود هسته ای به اوج رسید ولی دقیقا الان برعکسه. چرا از عقل خودتون استفاده نمی کنید و حرفها بی بی سی رو هجی میکنید .زنده باد رهبر ،زنده باد احمدی نژاد شجاع و ظالم ستیز (76716)
 
کوروش
Romania
۱۳۹۵-۰۱-۰۸ ۰۳:۱۶:۰۰
ببخشیدا اگر چهارتا جاده هم نمی ساخت پس قرار بود چکار کند واقعا که (76718)
 
Romania
۱۳۹۵-۱۰-۳۰ ۱۹:۱۲:۵۶
قشنگ جان، با این معیار، رئیس جمهور فعلی (حسن فریدون) چه نمره ای میگیره؟ (77330)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۱۳ ۱۲:۲۰:۴۶
این سایت ویرایش رو باز کنید (1634)
 
Ireland
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۵:۰۸:۳۷
‎اقای احمدی نژاد درده روز قیبتش کارگر بناداشت خانه خودش (75584)
 
Ireland
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۵:۱۴:۴۳
‎من ازامام خامنه ایی درساستها یش حمایت میکنم حسن حسنی (75585)
 
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۲-۱۸ ۱۳:۰۹:۰۲
حالا چرا این منبع آگاه در هاله ای از ابهام است؟ لطفا ما را آگاه کنید.. (76074)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۱۵ ۱۲:۰۱:۵۶
نه بیاد بگه ضد ولایت فقیه هست!!!
خب نمیاد بگه دیگه
منبع اگاه!!! (76183)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۱۸ ۱۱:۱۶:۲۸
درود بر رهبرم نایب امام زمان عج (76194)
 
صادقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۱۹ ۲۰:۳۶:۴۱
درود بر دکتر احمدی نژاد (76205)
 
Germany
۱۳۹۴-۱۱-۰۳ ۰۰:۱۴:۲۳
احمدی نژادی عدالت داشت (76590)
 
نصرالله کریمی از خمین
Germany
۱۳۹۴-۱۱-۰۳ ۱۴:۳۹:۵۵
انشاالله دو سال دیگه احمدی نژاد میاید و
دوباره کشور را آباد میکند (76595)
 
کوروش
Romania
۱۳۹۵-۰۱-۰۸ ۰۳:۱۸:۱۰
شتر در خواب بیند پنبه دانه کهی لپ لپ خورد که دانه دانه ...!!!!!!!! (76719)
 
مرتضی علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۲۴ ۱۲:۱۳:۲۱
نه بیا که روحانی دوباره رییس جمهور میشه....... معلون ها الان که گندش دراومده میگن دولت روحانی دولت اعتدال بوده ...میخان که این گنده کاری رو نندازن به دوش خودشونو/...../ من خودم طرف اونا بودم اما الان به نظر من اگه رای بدیم به اینا اهانت کردیم به شعور خودمون ما رو هم مسخره کردن فقط موقع نیاز رای اسم اصلاح میزارن روش تا رای بیاره بعد که گندش در اومد میگن کی بود کی بود ما نبودیم....خدا لعنتشون کنه من رای میدم به محمود بزار چیزی نداشته باشیم ولی دیگه ترس از دست دادن منابعمون رو نداشته باشیم (77187)
 
عبدالصمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۲۲ ۰۲:۴۶:۱۹
خدا نگهدار احمدی نژاد باشد که ایران را در جهان سربلند کرد . و نیامرزد کسی که باعث سرافکندگی ایران شود. (76216)
 
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۰۰:۲۰:۴۵
یک منبع آگاه به پایگاه خبری تحلیلی آیین نیوز گفت؟؟؟
1.منبع آگاه کی بوده؟
2.پایگاه خبری چی چی نیوز اصلا دستش به جایی بند هست؟معتبره؟نیوز قحط بوده؟
ما هم طرفدار و وفادار به احمدی نژادیم ولی هدف وسیبه راتوجیه نمیکنه که هر دروغی را نشر بدیم
ولایتی هست ، درست
ولی چرا با دروغ میخوای به خورد مردم بدید؟ (76234)
 
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۱:۲۰:۵۹
پس کی بود که جلوی حضرت آقا 10 روز تحصن کرد خدا ان شاء الله ازش نگذره که آبروی انقلابو برد بعد این آدم شد ولایتی ? اصلا منبع آگاه شما کیه میشه ما هم بدونیم ? خدا امثال اشعث بن قیس ها رو لعنت کنه که خودشون رو با على نشون می دن اما بر ضد على اند (76239)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۱:۱۴:۳۲
ده روز خانه نشینی شرف دارد بر کسی که دم از رهبری میزند و برعکس او عمل میکند
گرچه خانه نشینی او هم بحث ها دارد اما شما که میگی ولایی هستی چرا به سخنان امامت گوش ندادی که فقط یک نمونه عرض کنم که گفتند رابطه ما و دولت رابطه پدر و پسری است
شما برو و ولایت پذیری فرد مورد نظرت رو بسنج ببین چقدر با حرف های امام امت انحراف دارد (76241)
 
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۶:۵۴:۱۱
فکر نمیکنم از من نزدیک تر به احمدی نژاد کسی باشه که کامنت گذاشته باشه کسی که پدرش قرار بود وزیر بهداشت احمدی نژاد باشه و... اما بدونید به خدای محمد من رمالی رو که احمدی نژاد باهاش مراوده داشت دیدم من کثافت کاری هایی رو دیدم که هیچ کس ندید انقدر از این [...] دفاع نکنید به على قسم باید جواب بدید . خدا شاهده این آدم دل امام خامنه ای رو خون کرده اما چه میشه کرد که گاهی اوقات ولى جامعه باید سکوت کنه مثل امیر المومنين تو جان حکمیت و اشعث بن قیس (76242)
 
مقداد
United States
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۴:۵۹:۲۳
من کاری به اون رمالی که شما دیدی ندارم،
اما بجای این سینه چاک کردن و اینطور پرا ز بغض حرف زدن، در سطح جامعه بگرد ببین چققققققدر همین مردم دچار رمالی و کف بینی و طلسمات شدند !!! (76245)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۴-۲۹ ۱۷:۵۶:۵۲
تو بیخود کردی (76345)
 
Romania
۱۳۹۴-۱۲-۱۷ ۰۰:۵۰:۳۴
مشكل وزير نشدن باباجانتان است؟ (76661)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۱۴ ۱۱:۴۵:۵۲
خاک بر سرت عزیزم (77166)
 
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۲۴ ۱۲:۱۷:۲۲
عزیز الان بحث یه چیز ذیگه است ...... خب اگه این باشه بهتره یا امثال این روحانی ها/.........../ همیشه ادم خوب رو نمیشه تشخیص داد اما میشه بد رو از بدتر تشخیص داد.////یا علی (77189)
 
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۱-۱۶ ۱۲:۳۰:۱۲
پدرت وزیر نشد چرا داد و بیداد می کنی وقسم می خوری ؟ و اما از شما نزدیکتر خیلی ها هستند اگه نزدیک بود به احمدی نژاد این حرف رو نمی زدی (77359)
 
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۲۴ ۱۲:۱۴:۵۱
درود بیکران بر تو (77188)
 
زارع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۱:۰۳:۵۴
والا همتون بیکارین خوب سرگرم شدین یه عده میخورن میبرن شما نشستین دعوای احمدی نژاد و روحانی راه انداختین تو کم کاری همشون مثل همن فرقی ندارن .شاید تو جزییات فرق داشته باشن اما در کل سر و ته یه کرباسندعوای اونا سر اینه کلی بره بالا بیشتر بخوره حالا شما بشینین بزنین تو سر هم.رهبرم کردین سپر بلاتون [...].خوبه رهبر هست وگرنه این ملت کیو میکردن قربونیه خواسته هاشون (76243)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۴-۰۲ ۰۱:۳۹:۰۵
[...] اینهمه اختلاس و چپاول که در طول تاریخ ایران بی سابقه است آیا غرب یا شرق یا ... دزدیدند؟ [...] (76279)
 
Sweden
۱۳۹۴-۰۴-۰۸ ۲۲:۵۲:۱۸
پیشنهاد می کنم حتما فیلم پنجه گربه ، فیلم مصوت هارول لوید را ببین.
شاید بفهمی کسی که با مفایا بچنگند خودش متهم می شود. آن وقت تنها راه گردن زدن به سبک چینیها را پیشنهاد می کند! وقتی که عدالت می میرد. (76311)
 
TH
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۱۹:۱۴:۴۱
سلام به نظرمن به عنوان اول یک بنده حدا وبعد یک ایران ی وبا توجه به اینکه عالم محضر خداست ونباید معصیت کرد پس گفتارمان وکردارمان ورفتارما ن ونوشتارمان زیر ذره بین است ماباید خدا را راضی کنیم طرفداری از اشخاص بدون اگاهی کامل ما را گمراه واز راه ولایت که همان راه خداست خارج وبه راه شیطان میکشاند اقا فرمودند بصیرت بدو ر از هر گونه دنیا طلبی واحساسات خداانشاالله همه مارا به راه راست هدایت کند (76323)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۸-۰۲ ۰۲:۰۴:۰۹
درود بر رهبر عزیز و احمدی نژاد مختار زمانم (76486)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۸-۰۲ ۰۲:۰۶:۰۷
این مطلب مطابق حقیقت میباشد، من مطمئنم صد درصد دوستان (76487)
 
چراغیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۸-۰۳ ۰۰:۰۵:۱۳
درود بر رهبر شجاع و احمدی نژاد ولایت مدارم (76488)
 
علی معرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۸-۲۲ ۲۱:۱۰:۵۹
اصلا نیازی به سوال نیستش
احمدی نژاد انسان مهربان و بزرگ و رفرمیستی است ... (76518)
 
بهرام
Romania
۱۳۹۵-۰۱-۰۸ ۰۳:۲۲:۰۷
خیلی (76720)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۲۶ ۰۸:۵۹:۵۲
رفرمیست ؟
احمدی نژاد اصلاح طلب نیست (77193)
 
حجت
Romania
۱۳۹۴-۱۰-۰۴ ۰۱:۴۲:۳۲
احمدی عزیز نام صاحب الزمان را درجهان زنده کردوشیری مثل اونخواهد امد او حامی واقعی رهبری بودنه مثل روحانی که جگر رهبر راخون کرده واز خطوط قرمزش مدام عبور میکند.احمدی مرد خدابود نه برجامی پذیرفت نه چنین ننگی رابرای کشور به بار اورد (76553)
 
Germany
۱۳۹۴-۱۱-۰۳ ۱۰:۴۱:۴۵
عالی (76594)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۱۱-۰۴ ۰۰:۵۸:۰۹
احمدي نژاد خائن به دين وملت هست (76597)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۶-۱۳ ۱۹:۲۳:۲۱
چرا؟احمدی نزادخدمت بزرگی کرده به نظام مثل اقای روحانی نیست که کشور رابا کابینه اش به نابودی کشانده ورهبر ی راقبول نداره وسلام (77165)
 
کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۱۱-۱۸ ۲۳:۵۸:۵۸
احمدی نژاد واقعا بد بود (76624)
 
بماند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۱۱-۱۹ ۲۳:۰۷:۳۰
احمدی نژاد بدترین رییس جمهوری بود که ایران به خودش دید. (76627)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۱۴ ۱۱:۴۸:۲۲
ببند دهنتو (77168)
 
....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۱۲-۲۰ ۲۳:۵۱:۱۷
سلام واقعا چرا به خودتون اجازه میدید در مورد هر دولتی انقد راحت صحبت کنید همه دولت ها ضعف و قوت داشتن و اقا ازشون حمایت کرده ، لطفا توهین نکنید به روسای جمهور ، (76670)
 
ک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۱-۰۲ ۲۰:۴۳:۰۹
درود بر احمدی نژاد (76711)
 
ولایت مدار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۱-۲۱ ۱۱:۳۱:۰۳
ملاک حال افراد است (امام خمینی)
اگر هاشمی خوب هم بود ، که به نظر من هم آدم خوبی بوده . دلیل نمیشه که الانم خوب باشه! تلحه و زبیر هم خوب بودن اما چه شد؟ پیامبر به تلحه گفته بود تلحه الخیر
اگر هاشمی هنوز هم خوب بود راضی نمیشد که سال 88 بخاطر اصلاح طلبان سکوت کنه و مملکت اینقدر ضربه ببینه .
تمام گناه احمدی نژاد این بود که میخواست به قشر ضعیف کمک بشه . وگرنه اگه با این گردن کلفتا همراهی میکرد الان اینطور نمیکوبیدنش .
ولی این یادتون باشه که هر زمانی گوش به فرمان رهبر باشد و فقط و فقط معیار و تفکراتتونو با رهبر مقایسه کنید .
یاعلی مدد - اللهم عجل لولیک الفرج (76781)
 
رسول
United States
۱۳۹۵-۰۲-۲۰ ۲۲:۴۲:۵۵
باسلام اقای هاشمی در زمان امام جرات نمیکرد مخالفت کند اما بعداز امام به تدریج مخالفت راشروع کردند وهمراه کروبی وموسوی شدند وحتی خاتمی واین دولت روحانی راهم ازراه بدر کردندگندکاریهای مهدی ودخترش را پوشش داد علم مخالفت برداشته ویک بار گند کاریهای دشمنان رامحکوم نکرده حالا نظربدین روز حسابرسی وعدالت خدا درپیشه ایاهاشمی همان هاشمی زمان امامه خود و خدای خود راقاضی کنید وحقیقت را بنویسید (76845)
 
رهگذر
United Kingdom
۱۳۹۵-۰۴-۱۸ ۲۲:۵۰:۲۸
به فرموده معمار انقلاب امام خمینی (ره) میزان رای مردم است . پس بحث سر اسم افراد بیفایده است .
مردم رای دادن و مخالفت با رای مردم توهین به شعور آنهاست . اما متهم کردن افراد به بهانه فرزندان اونها هم کار خوبی نیست . مگه نه اینکه عمل پسر نوح ربطی به پیامبر خدا نداشت . اما برداشتن حتی یک ریال از بیت المال گناه نابخشودنی است . حال چه به نام ساخت دانشگاه باشه یا هر عنوان دیگه . و خداوند از حق الناس نمی گذره . چپ و راست هم نداره . (77086)
 
سلام به رهبر عزیز انقلاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۹ ۲۲:۳۸:۱۹
نظر اینجانب اینست که من در این سن هفتاد و پنج ساله ام مانند احمدی نژاد صادق و با ایمان در راس قوه اجرایی ندیده ام او در خدماتش حتی از امیر کبیر هم بهتر بود باید باو لقب راستگو ترین مرد را اهدا کرد (77137)
 
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۱۵ ۰۷:۳۱:۴۱
چشمانت را باز کن .ایشون صداقت ندارن (77170)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۲۶ ۰۹:۰۲:۲۹
چشمانم باز است کسی که صداقت ندارد تو هستی
که به منافع حزبی و شخصی خودت فکر می کنی
من به اصلاح طلب جماعت رای نمیدهم

رای من فقط دکتر احمدی نژاد (77194)
 
بهمن
Europe
۱۳۹۵-۰۷-۲۰ ۲۲:۵۵:۱۱
واقعاتنهاریس جمهوری که انقلابی به تمام معنا بودوهدفش خدمت به مردم بودآقای احمدی نژاد بودآقادوستت داریم وبازهم بهت رای میدیم (77234)
 
محمد
Norway
۱۳۹۵-۰۹-۲۹ ۲۳:۲۷:۳۰
اصلاح طلب یعنی اختلاس وحقوقهای چندصد میلیونی از حق ملت مظلوم اصلاح طلب یعنی مخالفت بااهداف انقلاب وامام وشهدا (77309)
 
حق ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۲۷ ۰۹:۳۴:۳۱
اصلاح طلب ها خائن (77329)
 
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۱-۰۳ ۱۹:۰۰:۴۴
خدا بیامرزه مرحوم هاشمی رفسنجانی (77347)
 
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۱-۱۳ ۰۰:۱۰:۰۸
احمدی نژاد زندگی مردم را به آتش کشید (77355)
 
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۱-۲۲ ۰۲:۰۷:۴۳
احمدی نژاد آتیش نزد زندگی مردم رو ،روحانی داره آتیش میزنه که توی دوره ریاست جمهوری ایشان مردم ایرانو در همه جای دنیاخار کرد ،تا جای که عربستان ب جوانانمون تجاوز و قتل عام ایرانیان ب اسم حادثه منا،توهین و غیره،چکار کرده چه جواب دندونشکنی به اونها داد،عزت ایرانی رو له کرد با این کلید مسخره بازیهاش (77372)