۱۹
 

توصیۀ حضرت امام خامنه ای به دکتر کوچک زاده+صوت

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۸
Share/Save/Bookmark
 
ما علی رغم اینکه می دانیم اینها همانهایی هستند که گفتند آن مرد که می گفت هولوکاست، رفته است،... اینها همانهایی هستند که در مقابل دشمن به جای" وأعدوا لهم ما استطعتم من قوة ..." می گویند دشمن با یک بمب تمام سیستم دفاعی ما رو از کار می اندازه، می گویند خزانه خالی است،...
 
به گزارش راهکارنیوز، دکتر مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در همایش خط قرمز (گردهمایی "نه" به صنعت هسته ای دکوری) که به همت تشکل‌های دانشجویی و مردمی تهران روز دوشنبه ۲۳ تیر در تالار اندیشه تهران برگزار شد در نطق ظریف و انقلابی خویش اظهار داشت:

صوت


بسم الله الرحمن الرحیم مدت کوتاهی پیش خدمت آقا بودم یه گله ای از یک ماجرایی کردم که ایشون دو تا نکته فرمودند: گفتند که آقای کوچک زاده! «عرصۀ سیاست، عرصۀ طعنه زدن و طعنه خوردنه . شما هم آدم رک و صریحی هستی. یه خورده پوستت رو کلفت کن». نگفتند که یه کاری کن که بهت طعنه نزنند!،... گفتند که یه خورده پوستت رو کلفت کن!،...از رکی و صراحت من ایراد نگرفتند. آقا می خوام با خود شما رک حرف بزنم فرمودید که "ما اعتماد داریم به اینها، اینها فرزندان انقلابند." ما می خوایم مثل مالک باشیم،... تو اون مسیر،... مالک رسیده بود پای خیمۀ معاویه،... برای او محرز بود که کار تمامه،... امیرالمومنین گفت برگرد،... می خوایم یه مدتی که گفتند عمار،... حالا مالک باشیم ما علی رغم اینکه می دانیم اینها همانهایی هستند که گفتند آن مرد که می گفت هولوکاست، رفته است،... اینها همانهایی هستند که در مقابل دشمن به جای" وأعدوا لهم ما استطعتم من قوة ..." می گویند دشمن با یک بمب تمام سیستم دفاعی ما رو از کار می اندازه، می گویند خزانه خالی است،... شما می گویید اعتماد دارید؟ ما تنها ویژگی این جمهوری اسلامی که بهش عشق می ورزیم این می دونیم که یک ولی، یک نائب امام زمان (عج) بالاسرش هست،... چشم،... ما هم اعتماد می کنیم. (تشویق حضار)

کد مطلب: 6315
 


 
 
مهدی
Russian Federation
۱۳۹۳-۰۴-۲۵ ۱۱:۱۱:۳۷
انصافا هم پوستت کلفت شده دکتر!!! (7093)
 
Russian Federation
۱۳۹۳-۰۴-۲۵ ۲۲:۲۸:۱۶
یه تکبیری صلواتی چیزی می دادن بهتر بود دست زدن چیه آخه
احسنت بر کوچک زاده (7122)
 
العبد
Russian Federation
۱۳۹۳-۰۴-۲۶ ۰۵:۰۲:۱۰
درود بر ولایتمداری و بصیرت دکتر کوچک زاده
اگه یک سوم مجلس بصیرت داشتند و اینجوری بودند وضع ما اینطور نبود! (7134)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۴-۲۶ ۱۵:۲۲:۲۵
رک وصریح بودن که موجب توهین به کسی شودخوب نیست رک وصریح فقط درمواردی که بخواهی یک حقیقتی راثابت کنی خوبه دکتر (7166)
 
نکتۀ انحرافی
Russian Federation
۱۳۹۳-۰۴-۲۶ ۲۰:۲۲:۰۷
جانم فدای رهبر عزیزم/این حرف آقا خیلی مفهوم عمیقی داره/حالا ببین خود ایشون چی می کشه از دست یه عده جماعت منافق صفت داخل مملکت (7181)
 
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۴-۲۷ ۱۶:۳۵:۱۴
سلام  بسیار عالی  من تو  وبلاگم  انعکاسش دادم  تو این  ایام  با برکت  التماس دعا  دارم (7226)
 
برهان
Russian Federation
۱۳۹۳-۰۴-۲۸ ۱۳:۵۱:۳۳
این مثال حضرت مالک دقیقا حکایت امروز است
چه کنیم که علی زمانه دستمان را بسته است! (7274)
 
Javad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۱۲-۰۵ ۱۲:۵۸:۳۴
کسی دست تو را نبسته،
برو تبلیغ کن به نفع لیستی که افراد مومن و انقلابی ارایه کردند (76644)
 
تسبیح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۰۵ ۱۹:۲۲:۱۴
سلام.
سفارش آقا خیلی دردناکه....خدا کنه فقط پوست نیندازیم... (12149)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۷-۲۷ ۱۰:۳۹:۴۱
بهتر است کوچک زادگان درباره بزرگ زادگان حرف نزنند................ (17294)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۲-۰۶ ۱۲:۰۰:۳۲
لعنت خدا بر آن دزدان بزرگ زاده اي كه در پرونده شان جز جاسوسي در سال 72 و دزدي از ستاد سوخت در سالهاي دهه 80 و 90 و شركت در كودتا در سال 88 و ....... نيست !!!
و لعنت خداوند بر همدلان اين شياطين پليد نيز !!!
آمين (76008)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۲۳ ۰۸:۱۰:۳۰
چه کنیم که شما کوچک هستید و اقا بزرگی کردند
حال شما دوباره کوچکی می کنید سخنان اقا را تفسیر به رای
مطمئن باش با این کار هیچ از بزرگی اقا کم نمی شود و گفتن با اقا بودن هیچ از کوچکی شما نمی کاهد (75510)
 
United Kingdom
۱۳۹۳-۱۲-۲۳ ۲۲:۰۰:۲۷
شما به [...] بیشت شبیه هستی کوچک زاده. لازم نکرده اسم مالک اشتر را وسیله قرار بدی (75666)
 
Sweden
۱۳۹۴-۰۱-۰۱ ۲۲:۴۲:۳۹
اما من اعتماد نمی کنم. اگر شما ایمان آورده اید و یقین دارد رهبری معصوم است به خودتان مربوط است. من جنین ایمانی ندارم. برای همین حرام است که کورکورانه اطاعت کنم. (75710)
 
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۱-۱۵ ۱۶:۱۷:۴۰
همیشه در تاریخ افراد سبک مغزی همچون تو بوده اند که خود را برتر از امامشان دانسته اند و حتی فکر کرده اند که از رهبر و ولی زمان خود بیشتر می فهمند!
حتی اگر فرض شود یاری غیبی رهبر جامعه اسلامی در زمان غیب توسط خود امام زمان را هم درک نکرده باشی و حتی به این هم اعتقاد نداشته باشی باز هم خیلی نخود مغزی می خواهد که یک شخص خود را فهمیده تر و برتر از مقام معظم رهبری بداند آنهم آن رهبری که قطعاً به سبب جایگاهش از تمامی جهات از جمله کنترل و اشرافیت به مسائل مختلف کشور تفاوتی از زمین تا آسمان هفتم با امثال افراد عام اجتماع دارد. (75758)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۷-۲۸ ۱۳:۰۷:۱۱
با سلام اول شناخت پیدا کن بعد اظهار نظر کن به هر حال ما ملت متمدنی هستیم و در طول تاریخ اقوام و اقوال مختلف باعث غنای فرهنگ ما شده است خداوند می فر مایند همه حرف ها را بشنوید و بهترین انها را بپذیرید نگفته کسی حق مخالف گویی ندارد. (76472)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۷-۲۸ ۱۳:۰۲:۵۴
با سلام افرین به این همه بصیرت. (76471)
 
علی معرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۸-۲۲ ۲۱:۰۸:۳۱
خاک تو سرت کوچک زاده (76517)
 
روح اله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۱۱-۰۴ ۲۱:۵۲:۲۷
درود بر آنان که در خط انقلاب و امامند. (76601)