نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۴

در دفتر مراجع عظام چه می‌گذرد؟!

امام جمعه شهر مجاور می گفت آن مرجع عالیقدر هم خودش در جریان ساختن چنین مدرسه ای نبوده اند و این دفتر معظم له بوده که وجوهات شرعی مردم را صرف چنین کاری کرده!

 
در پسِ این روش غیراخلاقیِ دادستان دیوان محاسبات، چه اهداف و انگیزه‌هایی نهفته است؟! / آقای فیاض شجاعی اگر بخواهیم از شما به اتهام دروغ‌گویی و تشویش اذهان عمومی شکایت کنیم، به کجا باید مراجعه کنیم که امید به رسیدگی وجود داشته باشد؟!
۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۲

در پسِ این روش غیراخلاقیِ دادستان دیوان محاسبات، چه اهداف و انگیزه‌هایی نهفته است؟! / آقای فیاض شجاعی اگر بخواهیم از شما به اتهام دروغ‌گویی و تشویش اذهان عمومی شکایت کنیم، به کجا باید مراجعه کنیم که امید به رسیدگی وجود داشته باشد؟!

از دادستان دیوان محاسبات سئوال می‌شود که شما به چه مجوزی اقدام به مصاحبۀ مطبوعاتی علیه افراد می‌کنید؟! کدام قانون به جناب‌عالی اجازه داده است تا هر از گاهی علیه رئیس جمهور سابق و دولت قبل سخنان کذبی را در رسانه‌ها منتشر کنید و اذهان عمومی را علیه او و خادمان ملت مشوش سازید؟!

 
دکتر احمدی‌نژاد حتی نتوانست یک بیمار بستری در بیمارستان را ملاقات کند! / احمدی‌نژاد: امکان ملاقات که نشد، تماس تلفنی که نشد، گواهی سلامت هم که نشد، اینجا که می‌توانیم در حیاط بمانیم تا صبح! + فیلم
۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۱

دکتر احمدی‌نژاد حتی نتوانست یک بیمار بستری در بیمارستان را ملاقات کند! / احمدی‌نژاد: امکان ملاقات که نشد، تماس تلفنی که نشد، گواهی سلامت هم که نشد، اینجا که می‌توانیم در حیاط بمانیم تا صبح! + فیلم

معاون اجرایی دولت دهم که در بازداشت بلاوجه به سر برده بود به علت وخامت حالش در اثر اعتصاب غذا به یک بیمارستان انتقال یافت و طبق آخرین اخبارِ واصله لحظاتی پیش آزاد شد

 
۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴

نیویورک تایمز: آمریکا در عراق به نفوذ و محبوبیت ایران باخت

ایران می‌تواند با استفاده از کوریدور نفوذی که بدست شبه نظامیان تحت امرش ساخته است سلاح و تدارکات برای سوریه و لبنان و حزب‌الله استفاده کند.

 
۳۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۸

اندر احوالات انحراف‌یابانِ دشمن‌شاد کن

به هر تقدیر، این القاء شوم علاوه بر اینکه باعث دشمن‌شاد شدن ایران در سال‌های پایانی دولت دهم شد اکنون نیز موجب شماتت امام‌امت توسط بدخواهان گشته است و شاهد آنیم که بوقِ شیطانی آمدنیوز اخیرا در نظرسنجی خود اینگونه فضاسازی کرده است که با توجه به...درگیری رهبر ایران با دولت‌های منتخب مردم در ادوار گذشته،...

 
۲۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۹

این ادبیات سخیف به اعتبار و منزلت دستگاه قضایی آسیب وارد نمی‌کند؟!

در جریان بازجویی‌های صورت گرفته، از ایشان خواسته شده بود تا علیه برخی از همکاران خودش اتهاماتی را وارد نماید و آزادی او نیز منوط به پذیرش این امر خلاف قانون و خلاف اخلاق شده بود. آقای بقایی پس از آزادی بارها خواسته بود تا فیلم مشروح بازجویی های انجام شده جهت اطلاع مردم منتشر شود. از حضرت عالی که امروز ...

 
دکتر احمدی‌نژاد: نگران سلامت آقای حمید بقایی در زندان هستم / مسئولیت هرگونه آسیبی به سلامتی ایشان متوجه مسئولان دستگاه قضایی است
۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۴

دکتر احمدی‌نژاد: نگران سلامت آقای حمید بقایی در زندان هستم / مسئولیت هرگونه آسیبی به سلامتی ایشان متوجه مسئولان دستگاه قضایی است

درخواست اینجانب در نامه قبلی از رییس قوه قضاییه برای آزادی ایشان نیز هنوز پاسخی دریافت نکرده است و بیم آن می‌رود که سلامت ایشان دچار مخاطره جبران ناپذیر گردد. شایسته تاکید می دانم که مسئولیت هرگونه آسیبی به سلامتی ایشان متوجه مسئولان دستگاه قضایی است و باید در برابر قانون و ملت ایران پاسخگو باشند.

 
۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۸

مردمی که از حکومت ستمگر شاهی نترسیدند؛ حالا از تهدیدِ دستگاه قضاییِ نظامِ خود خواهند ترسید؟!

اگر بنا بر ترس ملت بود، انقلاب اسلامی واقع نمی شد و فرصتی برای مسئول شدن امثال بنده و دادستان محترم پدیدار نمی گردید. اکنون چه شده است که ترس مردم را طلب می کنیم! آیا گمان برده ایم مردمی که از حکومت ستمگر شاه نترسیدند از تهدید دستگاه قضای نظامی خواهند ترسید که آن را متعلق به خود می دانند!؟

 
۱۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۶

اهانت بی سابقه به صحابۀ پیغمبر در حضور استاندار

انتظار بود تا جناب استاندار در این جلسه بعنوان رئیس جلسه با قاطعیت پاسخ فرد هتاک و کم اطلاع را می داد! سکوت در برابر هتاکی به ارزشهای اسلامی و گستاخی به صحابه پیامبر اسلام معنا ندارد. قسمتی از دینداری دفاع قاطع از ارزشهای آن است و گرنه تسبیح گرفتن و دائم الذکر بودن اما در مقابل هتاکی به یکی از مهم ...

 
۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۳

خطر ريزگردها به ٢٥ استان كشور نزديك مي شود!

علاوه بر سوریه و عراق، کشور دیگری که بیشترین آسیب را از این فعالیت‌های غیر اصولی ترکیه می‌بیند کشور ایران است. تبدیل تالاب هورالعظیم به بزرگ‌ترین کانون بحرانی ریزگرد در منطقه، درگیری 25 استان غربی و مرکزی کشورمان با معضل ریزگردها و افزایش چشمگیر این مسئله نمونه‌ای از ارمغان حذف حقابه دجله و فرات، با ...

 
۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۷

گردن زدن یک جوان ایرانی در عربستان به جرم داشتن حالت تهوع و استفراغ

ابوطالب یزدی جوان ایرانی در سال ۱۳۲۲ در حین طواف دچار حالت تهوع و استفراغ می شود و توسط ماموران سعودی به جرم آلوده کردن خانه خدا دستگیر و گردن زده می شود.

 
۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۳

بیانیه هشدارآمیز مجلس خبرگان در واکنش سخنان روحانی

اگر حضرت در ابتدا بیعت را نپذیرفت بخاطر شناخت جامعه و نقض‌کنندگان و فتنه‌های آینده بود. لذا شرط می‌کند که اگر بیعت آنان را بپذیرد به نظر خودش عمل خواهد کرد.

 
۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۳

حملۀ موشکی سپاه به دیرالزور در حقیقت همان "به آتش کشیدن برجام" بود

حملۀ موشکی سپاه به دیرالزور در حقیقت همان "به آتش کشیدن برجام" بود که همزمان هم امریکایی ها و هم "غربگرایان" داخلی را که رویای "برجام" های 2 و 3 را در سر داشتند نا امید کرد و نشان داد اگر امریکایی ها میتوانند بدون اعلام رسمی و با تصویب "مادر تحریم ها" برجام را "پاره" کنند و اگر "غربگرایان داخلی" به ...

 
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۳۲

انقلابی پشیمان!

این مثل همان کسی است که از اولِ روز، روزه نگرفته است. باطل کردن روزه در هر زمانی از ساعات روز باشد، ابطال روزه است.

 
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۱

"روزه درمانی" را جدی بگیریم!

رابطه‌ی روزه با خودت. یك مقدار بگذار این چربی‌های زیادی ذخیره بسوزد. آدم‌هایی كه روزه می‌گیرند این در بدنشان بی‌خودی ذخیره شده، این به خاطر گرسنگی سوخت می‌شود و از راه تنفس دفع می‌شود. روزه درمان بسیاری از بیماری‌ها است.

 
آقای معاون وزیر فعلاً به خانه بروید!
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۴

آقای معاون وزیر فعلاً به خانه بروید!

معقولانه ترین کار اکنون آنست که شما متهمانِِ به تعطیلی و اختلال در وزارت ارشاد تا مدتها در افق رسانه ای کشور محو و ناپدید شوید و جلوی چشم مردم و رهبری ظاهر نشوید تا شاید کمکاری و کجکاری تان از یادها فراموش شود.

 
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۳

حزب الله تکلیف خود را با فتنه‌ی داعشیِ علیه دکتر احمدی‌نژاد معین کند

حزب‌الله باید صف خود را از این حزب لاه‌ سوا کند ، چون روزهای سرنوشت‌سازی درپیش است ، که انگلیس ابلیس با فقدان ظرفیت مرد نافذی چون دکتر محمود احمدی‌نژاد خسارات جبران پذیری خواهد زد.

 
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۴

پنج سوال از امام خمینی (رحمت الله علیه)

همه چيز داريم، لكن اين مفت خوري ها و اختلاس ها و گشاد بازي هايى‏ كه به حساب مردم و از خزانه عمومى مى ‏شود مملكت را بيچاره كرده است. اگر اينها نبود ، احتياج پيدا نمى ‏كرد كه از اينجا راه بيفتد برود امريكا، در برابر ميز آن مردك (رئيس جمهور امريكا) گردن كج كند كه مثلًا به ما كمك كنيد!

 
۱۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۹

طرح دانشمند روس برای نابودی کامل آمریکا

یک دانشمند روس، طرحی به منظور نابودی کل آمریکا از طریق انداختن تنها دو بمب اتم ارائه داد و بر ضرورت اجرای این طرح در صورت ادامه یافتن تجاوز‌گری ناتو علیه روسیه تاکید کرد.

 
۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۹

شماره حساب دکتر احمدی‌نژاد برای کمک های مردمی اعلام شد

در پی آن افراد و گروه های مختلف از اقشار مردم شریف با ارسال پیام هایی خواستار اعلام شماره حسابی برای اعطای کمک های خود شدند. بر این اساس دفتر ریاست محترم جمهوری دولت های نهم و دهم با انتشار بیانیه ای ضمن سپاسگزاری از حساسیت و محبت ملت بزرگوار ایران شماره حسابی را به منظور واریز شدن کمک های مردمی ...