نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
بخش :  
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۳۸

بازتاب بین‌المللی حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در دیرالزور سوریه:  

سپاه پاسداران ایران در یک حمله بی سابقه و مستقیم مواضع داعش در سوریه را هدف قرار داد. سپاه هشدار داده که به هرکس که به ایران حمله کند به همین روش پاسخ خواهد داد.

 
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۳۰

بیانیۀ سپاه پاسداران در خصوص حمله موشکی به مواضع داعش

در پی جنایت تروریستی 17 خردادماه 96 تروریست های تکفیری در تهران که به شهادت 18 تن از مردم مظلوم و روزه دار و مجروحیت جمعی دیگر از هموطنان عزیز منجر گردید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: "ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی گذارد."

 
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۷

چرا سپاه «دیرالزور» سوریه را برای حمله موشکی انتخاب کرد؟!

با توجه به اجتماع قابل توجه تروریست‌ها در این منطقه، انتظار می‌رود حمله موشکی سپاه به این منطقه تلفات بسیار سنگینی روی دست تروریست‌ها باقی بگذارد.

 
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۳۴

وحشتناک‌ترين قبرستان‌هاي دنيا + تصاویر

برخي از قبرستانها به دليل دکوراسيون عجيب، معماري خاص و تاريخچه‌اي که دارند فضاي رازآلودي را به وجود مي‌آورند که براي بسياري از افراد بسيار وحشتناک به نظر مي‌رسد.

 
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۳۲

انقلابی پشیمان!

این مثل همان کسی است که از اولِ روز، روزه نگرفته است. باطل کردن روزه در هر زمانی از ساعات روز باشد، ابطال روزه است.

 
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۱

راه اندازي مسجد همجنس گرايان در آلمان! + عکس

قرار است که اتيش با انتشار کتابي، انگيزه هاي خود را از تاسيس اين مسجد براي ليبرال ها در برلين بيان کند.

 
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۶

زیرا هیچکس بادکنک دیگری را نترکاند؟!

ما انسانها دراین جامعه رقیب یکدیگر نیستیم و قرار نیست ما برنده باشیم و دیگران بازنده. قرار نیست خوشبختی خود را با تخریب دیگران تضمین کنیم. می توانیم باهم بخوریم. باهم رانندگی کنیم. باهم شاد باشیم...

 
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۱

صوت/ مداحی محمود کریمی به مناسبت ایام شهادت امیرالمومنین (علیه السلام)  

بخشی از مداحی حاج محمود کریمی به مناسب شهادت حضرت علی علیه السلام در ادامه قابل استماع و دانلود میباشد.

 
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۲۴

چوپان دروغگوی طبیعت پیدا شد! + عکس

دانشمندان در مشاهدات خود متوجه شدند که بوجانگا بعضی وقت‌ها دوباره به سراغ حیوانی که قبل‌تر غذایش را دزدیده بود، می‏‏‌رود و در ۷۵ درصد این تلاش‌های مجدد، از صدایی دیگر استفاده می‎کند. بدین ترتیب، بوجانگا از شک بردن حیوانات رقیب جلوگیری می‏‌کند و می‎تواند بازهم آنها را فریب داده و از غذای بادآورده لذت ...

 
لغو سند با ابطال سند متفاوت است آقای روحانی! / ناگفته پیداست که این مصوبه هرگز بر ابطال سند ذلیلانه و استعماری ۲۰۳۰ دلالت نداشته و دستِ مجریان غرب‌گرا و غیرانقلابی را کاملاً باز می‌گذارد
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۹

لغو سند با ابطال سند متفاوت است آقای روحانی! / ناگفته پیداست که این مصوبه هرگز بر ابطال سند ذلیلانه و استعماری ۲۰۳۰ دلالت نداشته و دستِ مجریان غرب‌گرا و غیرانقلابی را کاملاً باز می‌گذارد

به این ترتیب قطار غرب‌گرایان غیر انقلابی و میلیاردرهای اشرافی بر روی ریل رضایت‌مندی غرب حرکت خواهد کرد و احیاناً هرگاه بخشی از اقدامات اجرایی دولت لو برود، بلافاصله در مقام قاضی رأساً وارد میدان شده و قبل از آن‌که حساسیت ملی ایجاد کند، نسبت به لغو موقتی همان قسمت اقدام خواهند کرد!

 
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۱

احمدی‌نژاد: دروغ بود که می‌گفتند، می‌خواهیم جامعه آرامش پیدا کند  

بخشی از سخنان دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در مسجد جامع نارمک (هفتم تیرماه 95) در ادامه قابل مشاهده و دانلود است.

 
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۹

تداخل مراسم خواستگاری شهید طهرانی‌مقدم با جلسه محرمانه رهبری

فامیل کیپ تا کیپ دور منزل عروس نشسته بودند ساعت حوالی ۹ بود و همه آمده بودند الّا آقای داماد، تا ساعت۱۲. وقتی هم که آمد هیچ توضیحی برای دیرآمدنش نداد و صرفاً عذرخواهی کرد برای همین هم پدر عروس اخم کرد و مجلس بله‌برون ِ آن شب ملغی شد.

 
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۰

خدا وجود ندارد؛ اگر وجود داشت...

مشتری تائید کرد: دقیقاً ! نکته همین است. خدا هم وجود دارد! فقط مردم به او مراجعه نمی‌کنند و دنبالش نمی‌گردند. برای همین است که این همه درد و رنج در دنیا وجود دارد.

 
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

هفت توصیه طلایی برای مدیریت استرس

ذیرفتن کمک از سوی یک دوست یا یکی از اعضای خانواده برای حمایت می‌تواند قابلت شما را در مدیریت استرس بهبود بخشد. اگر احساس فشار استرس مدت‌هاست که ادامه دارد، می‌توانید با یک روان‌شناس صحبت کنید.

 
دکتر محمود احمدی‌نژاد در کرسی دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام دوران جدیدی از خدمت به نظام را تجربه خواهد کرد؟
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۴

دکتر محمود احمدی‌نژاد در کرسی دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام دوران جدیدی از خدمت به نظام را تجربه خواهد کرد؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که دبیر بعدی مجمع تشخیص مصلحت نظام محمود احمدی‌نژاد است که به ریاست آقای آیت‌الله هاشمی شاهرودی در سمت جدید خود دوران جدیدی از خدمت به نظام را تجربه خواهد کرد.

 
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۱

"روزه درمانی" را جدی بگیریم!

رابطه‌ی روزه با خودت. یك مقدار بگذار این چربی‌های زیادی ذخیره بسوزد. آدم‌هایی كه روزه می‌گیرند این در بدنشان بی‌خودی ذخیره شده، این به خاطر گرسنگی سوخت می‌شود و از راه تنفس دفع می‌شود. روزه درمان بسیاری از بیماری‌ها است.

 
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۳۰

اعمال شب قدر / شب‌های نوزدهم بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان

اعمال شب‌های قدر در ماه مبارک رمضان که در روایات آمده است، از نظر می‌گذرد

 
چرا علی(ع) فرمود: «فزت و رب الکعبه»؟
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۱

چرا علی(ع) فرمود: «فزت و رب الکعبه»؟

از نظر انسان‌هایی مانند علی(ع) مرگ و شهادت از قفس و زندان این عالم رهایی یافتن و به نهایت آرزوی خود رسیدن است.

 
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۲

هشدار رهبری به حسن روحانی از مبتلا شدن به سرنوشت بنی‌صدر

مطالعه سیر سخنان پس از انتخابات حضرت آقا نشان می دهد ایشان در عین اینکه هویت و موجودیت دولت فعلی را تایید می کنند ، هیچ صحه ای بر مشی و ممشای آن نخواهند گذاشت و حتما نظارت سخت گیرانه تری بر سلوک دولت خواهند داشت.

 
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۷

سردار جعفری: اطلاعات دقیق داریم که عربستان عملیات در ایران را از تروریست‌ها مطالبه کرده‌است

فرمانده کل سپاه گفت: طبق اطلاعات دقیقی که داریم، عربستان علاوه بر حمایت از تروریست‌ها، انجام عملیات در ایران را از آنها مطالبه کرده است.