نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
بخش :  
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۷

جزئیات عملیات تروریستی در تهران از زبان جانشین سازمان اطلاعات سپاه / انتقام قطعی است

سپاه پاسداران ثابت کرده که ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون انتقام نمی‌گذارد و هرچند امروز با کمک برادران نیروی انتظامی توانست تروریست‌ها را به هلاکت برساند اما هم از آنها و هم از دستور دهندگان به آنها انتقام خواهد گرفت.

 
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۱

پروژۀ نفوذ در نهادهای تصمیم گیر و تصمیم ساز / چرا دکتر احمدی‌نژاد رد و دکتر روحانی تایید صلاحیت شد؟!؛ عضو حقوقدان شورای نگهبان پاسخ می‌دهد(!) / در جمهوری اسلامی ایران چه می‌گذرد؟!  

روشنگری حسین علوی مدیرمسئول‌ "خبرگزاری بسیج" در خصوص پروژۀ نفوذ در شورای نگهبان با بیان گوشه‌ای از سخنان "محسن اسماعیلی" عضو حقوقدانان شورای نگهبان در ادامه از نظر می‌گذرد

 
افراد مسلح که قصد عملیات تروریستی در مجلس شورای اسلامی را داشتند با ورود نیروهای ویژه سپاه و عوامل نظامی و انتظامی به هلاکت رسیدند + گزارش کامل حادثه
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۸

افراد مسلح که قصد عملیات تروریستی در مجلس شورای اسلامی را داشتند با ورود نیروهای ویژه سپاه و عوامل نظامی و انتظامی به هلاکت رسیدند + گزارش کامل حادثه

عملیات تروریستی در مجلس شورای اسلامی با ورود نیروهای ویژه سپاه و هلاکت عوامل تروریستی به پایان رسید و ماموران امنیتی مجلس اوضاع را به طور کامل کنترل کردند و ساختمان پارلمان را به طور کامل از وجود اسباب و عوامل تروریستی پاکسازی کردند

 
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۳

به امام معصوم لگد نزنیم + صوت  

بخشی از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عالی در بابِ تاثیرِ استغفار در ادامه قابل استماع و دانلود است.

 
از خدا خواستم قلمم وسیله شهادتم شود/  روحانیت منهای اسلام یک اصل تاریخی است و از تبیین آن، دست نمی‌کشم / اصلاح‌طلبان، بر خلاف شعارهای زیبا، دیکتاتورترین افراد هستند
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۴

از خدا خواستم قلمم وسیله شهادتم شود/ روحانیت منهای اسلام یک اصل تاریخی است و از تبیین آن، دست نمی‌کشم / اصلاح‌طلبان، بر خلاف شعارهای زیبا، دیکتاتورترین افراد هستند

امام راحل عظیم الشأن بیش از هر قشری از روحانیون غیر مهذّب در رنج بودند و خطر آنان را بیش از هرچیز می‌دانستند و اولویت را در مقابله با این "روحانیتِ منهای اسلام" می‌دانستند. به تعبیر دکتر محمود احمدی‌نژاد، ما موافقِ تزِ اسلام منهای روحانیت نیستیم بلکه مخالف جریان روحانیتِ منهای اسلام هستیم!

 
 
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۷

به اجرای فرامین رهبری توجه نمی‌کنند طلبکار هم شده‌اند، می‌گویند از توهین به 2030 نمی‌گذریم!

عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از اینکه به عملکرد طلاب در مقابله با سند 2030 اعتراض می‌کنند، گفت: چرا به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که در کشور تدوین شد و رهبری نیز آن را تایید فرمودند عمل نکردند؟ حالا طلبکار هم شده‌اند و می‌گویند ما توهین به 2030 را حلال نمی‌کنیم!

 
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۴

امام خمینی: مثل آقاى خامنه‌ای پیدا نمیکنید + فیلم  

امام خمینی(ره):«يک نفر را مثل آقاى خامنه‌ای پيدا بکنيد که متعهد به اسلام باشد وخدمتگزار،و بناى قلبى اش براين باشدکه به اين ملت خدمت کند، پيدا نمیکنيد»

 
خدای امام(ره) با خدای ما فرق می‌کرد / امام(ره) بر خلاف تصور برخی مسئولین، مردم را بازیگر اصلی و کارگردان صحنه کشور می‌دانست
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۷

خدای امام(ره) با خدای ما فرق می‌کرد / امام(ره) بر خلاف تصور برخی مسئولین، مردم را بازیگر اصلی و کارگردان صحنه کشور می‌دانست

عبدالحسین خسروپناه گفت: خدای امام(ره) با خدای ما فرق می کرد. خدای بسیاری از ما فقط خدایی است که در آسمان است اما خدای امام راحل خدایی است که امام(ره) می فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد.

 
بيانيه جمعى از خانواده معظم شهدا درباره سوء استفاده رسانه‌اى از آنان
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۴

بيانيه جمعى از خانواده معظم شهدا درباره سوء استفاده رسانه‌اى از آنان

ما سه خانواده‌ی شهید؛ ضمن تجدید بیعت با حضرت امام (ره) و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای، حمایت قاطع خود از اقای دکتر احمدی نژاد را تا به امروز اعلام می‌داریم و ایشان را سربازی استکبارستیز، امریکاستیز و مدافع خون فرزندان خود می دانیم.

 
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۴

حواستان باشد تحقیر نکنید! + صوت  

فرازی از سخنرانی استاد ارزشمند دکتر عالی در ادامه قابل استماع است؛

 
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۶

همکاری علیه احمدی‌نژاد تنها راه خلاصی داوری اعلام شد

یکم خرداد جاری، فردی که خود را نماینده یک نهاد امنیتی معرفی می کرد، طی تماس تلفنی به من خاطرنشان کرد که آقای داوری، تنها راه خلاصی شما از پرونده ات، ورود به فاز همکاری با ما علیه دکتر احمدی نژاد است. تنها در این صورت است که ما جلوی اجرای حکم شمارا می گیریم

 
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۳

آداب قرائت قرآن ازنگاه علامه قاضی

آیت الله شیخ محمد تقی آملی می‌گفت: بلی, من همین طور قرآن می‌خواندم و زیاد به قرائت آن می‌پرداختم, مثل اینکه مرحوم قاضی با من بود و مراقب و نظاره گر وقت قرائتم بوده است. بعد از این ماجرا با تمام وجودم به سویش شتافتم و ملازم جلسه‌هایش شدم.

 
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

عامل اغفال زنان در خیابان شیخ‌بهایی دستگیر شد + جزئیات

در پی مشارکت چند تن از قربانیان پرونده اغفال زنان، مجرم پرونده خیابان شیخ بهایی تهران که از سوابق کیفری، ارتکاب جرایم مختلف برخوردار بود توسط ماموران عملیات پلیس اطلاعات وامنیت ناجا دستگیر شد.

 
دکتر عبدالرضا داوری بازداشت شد اما خدای بقایی‌ها و داوری‌هایی که به جُرم مرتکب نشده چوب می‌خورند، آنقدر بزرگ است که در تصورِ برخی مدعیانِ دین‌مداری نمی‌گنجد! / داوری: از محضر شریف رهبر فرزانه و مقتدای عدالتخواهان انقلاب اسلامی استدعا دارم از ظلم آشکاری که بر اینجانب روا شده ممانعت فرمایید
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۶

دکتر عبدالرضا داوری بازداشت شد اما خدای بقایی‌ها و داوری‌هایی که به جُرم مرتکب نشده چوب می‌خورند، آنقدر بزرگ است که در تصورِ برخی مدعیانِ دین‌مداری نمی‌گنجد! / داوری: از محضر شریف رهبر فرزانه و مقتدای عدالتخواهان انقلاب اسلامی استدعا دارم از ظلم آشکاری که بر اینجانب روا شده ممانعت فرمایید

محکومیت دکتر عبدالرضا داوری در شرایطی صورت گرفته که بر اساس بررسی کارشناسی پلیس فتا، مرکز سایبری سپاه و مرکز انفورماتیک قوه قضائیه، در خصوص موارد ادعایی هیچ اتهامی متوجه دکتر عبدالرضا داوری نبوده است.

 
غرور کذایی تا کجا؟! / هنوز هم خیلِ کثیری سیاست‌مدار و حوزوی و سخنران و تحلیل‌گر و رئیس‌اندیشکده و روزنامه‌نگار و مداح حزب‌اللهی وجود دارند که علی‌رغم آنکه یکی یکی سنگرهای انقلاب را تقدیم مخالفان انقلاب و رهبری می‌کنند، توبه نکرده و باز هم ادعا می‌کنند که احمدی‌نژاد را آنها سر کار آورده‌اند!
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۰

غرور کذایی تا کجا؟! / هنوز هم خیلِ کثیری سیاست‌مدار و حوزوی و سخنران و تحلیل‌گر و رئیس‌اندیشکده و روزنامه‌نگار و مداح حزب‌اللهی وجود دارند که علی‌رغم آنکه یکی یکی سنگرهای انقلاب را تقدیم مخالفان انقلاب و رهبری می‌کنند، توبه نکرده و باز هم ادعا می‌کنند که احمدی‌نژاد را آنها سر کار آورده‌اند!

زمانیکه خرمشهر با دستان خالی و در کمال ناباوری بعد از فرمان تاریخی امام خمینی (ره) آزاد شد، امام خمینی فرمود "خرمشهر را خدا آزاد کرد" و نگفت "خرمشهر با فرمان من آزاد شد" و یا نگفت "خرمشهر را ما (من و رزمنده‌ها) آزاد کردیم" که اگر می‌گفت دیگر امام خمینی نبود !

 
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۳

حجاب مهم نیست، فقط دلت پاک باشد! / صوت  

پاسخی علمی به کسانی که معتقد به آزادیِ حجاب و چهارشنبۀ سفید هستند و استدلال می کنند که انسان فقط باید دلش باک باشد با تفسیر آیات حجاب و عفاف در ادامه از نظر می گذرد

 
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۲۸

آموزش صحیح وضو گرفتن برای مردان و زنان؛

در شستن دستها بین زن و مرد تفاوت است البته این هم به عنوان مستحب مطرح می شود

 
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۲۱

این خاصیتِ نفاق است که یک جملۀ واحد برای منافقین دو معنای متفاوت دارد!

این خاصیتِ نفاق است که یک جملۀ واحد برای منافقین دو معنای متفاوت دارد!

 
۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۹

شماره حساب دکتر احمدی‌نژاد برای کمک های مردمی اعلام شد

در پی آن افراد و گروه های مختلف از اقشار مردم شریف با ارسال پیام هایی خواستار اعلام شماره حسابی برای اعطای کمک های خود شدند. بر این اساس دفتر ریاست محترم جمهوری دولت های نهم و دهم با انتشار بیانیه ای ضمن سپاسگزاری از حساسیت و محبت ملت بزرگوار ایران شماره حسابی را به منظور واریز شدن کمک های مردمی ...