نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
بخش :  
چرا علی(ع) فرمود: «فزت و رب الکعبه»؟
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۱

چرا علی(ع) فرمود: «فزت و رب الکعبه»؟

از نظر انسان‌هایی مانند علی(ع) مرگ و شهادت از قفس و زندان این عالم رهایی یافتن و به نهایت آرزوی خود رسیدن است.

 
هشدار رهبر انقلاب به دولت روحانی مبنی بر پرهیز از "دوقطبی" سازی خطرناک بین مردم به سبک "بنی‌صدر" تاییدی آشکار بر درستی حرکت هوشمندانۀ احمدی‌نژاد بود
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۴

هشدار رهبر انقلاب به دولت روحانی مبنی بر پرهیز از "دوقطبی" سازی خطرناک بین مردم به سبک "بنی‌صدر" تاییدی آشکار بر درستی حرکت هوشمندانۀ احمدی‌نژاد بود

هرچه جلوتر می‌رویم بیشتر به درستی حرکت احمدی‌نژاد و صحت ادعایش مبنی بر اینکه «شرایط نسبت به زمان "توصیۀ رهبری" عوض شده و حضور من در انتخابات نه تنها "دوقطبی خطرناک" مورد اشارۀ رهبری را شکل نمی‌دهد بلکه باعث بر هم خوردن "دوقطبی خطرناک" خواهد شد»، پی می‌بریم.

 
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۲

هشدار رهبری به حسن روحانی از مبتلا شدن به سرنوشت بنی‌صدر

مطالعه سیر سخنان پس از انتخابات حضرت آقا نشان می دهد ایشان در عین اینکه هویت و موجودیت دولت فعلی را تایید می کنند ، هیچ صحه ای بر مشی و ممشای آن نخواهند گذاشت و حتما نظارت سخت گیرانه تری بر سلوک دولت خواهند داشت.

 
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۷

سردار جعفری: اطلاعات دقیق داریم که عربستان عملیات در ایران را از تروریست‌ها مطالبه کرده‌است

فرمانده کل سپاه گفت: طبق اطلاعات دقیقی که داریم، عربستان علاوه بر حمایت از تروریست‌ها، انجام عملیات در ایران را از آنها مطالبه کرده است.

 
مسئولان باید برعکسِ آمریکا سپاه و عناصر اقتدار را تقویت کنند / به دشمن اعتماد کردیم و ضربه هم خوردیم / مسئولان باید با دشمن خارجی و عوامل داخلی او فاصله‌گذاری جدی کنند
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۴

مسئولان باید برعکسِ آمریکا سپاه و عناصر اقتدار را تقویت کنند / به دشمن اعتماد کردیم و ضربه هم خوردیم / مسئولان باید با دشمن خارجی و عوامل داخلی او فاصله‌گذاری جدی کنند

امریکا برای حذف عناصر اقتدار ایران از سپاه و نیروی قدس شرط و شروط میگذارد که مثلاً سپاه نباشد، بسیج دخالت نکند، در مسائل منطقه‌ای اینطور رفتار کنید و امثال این حرفها، اما مسئولان باید برعکس دشمن، عناصر اقتدار و عزت ایران یعنی نیروهای مسلح، سپاه، بسیج و همه عناصر مؤمن و انقلابی را تقویت کنند

 
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۸

تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2018 روسیه صعود کرد

تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی ۲ بر صفر در برابر ازبکستان با کسب ۲۰ امتیاز به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کرد.

 
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۳

دقیقاً مثل شاه و غلام عاشق

آنان كه خداوند را در لباسِ اسماء و صفات مشاهده مى‌‏كنند، در حقيقت، ذات و هستى او نيست، تا با او سخنى داشته باشند و تكلّم نمايند و عرض حاجات بنمايند

 
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۲

دکتر احمدی نژاد: چرا فکر می کنیم ما مطلقیم؟

یکی از آن عزیزان گفت آقا دیگر ول کن این ها خراب شدند رفته و تمام شده است. من گفتم متوجهی چه می گویی عزیزِ من؟ یعنی سی و خرده ای سال از انقلاب گذشته است. چهارده میلیون رای دهنده یعنی با خانواده هایشان بیست و پنج میلیون جمعیت فاتحه؟ پس کارمان تمام شده است و "باختیم"! ما گفتیم هفت میلیارد را می خواهیم ...

 
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۲

یک شب نتوانستی تحمل کنی!

ابوسعيد ابوالخير گفت: "تو نتوانستي يك شب تحمل كني و بسته را باز كردي، نتوانستي موش را حفظ كني، چگونه مي تواني اسرار الهي را حفظ نمايي؟!"

 
افرادی که از آتش به اختیارفرهنگی، مفهوم تندروی و خودسری و قانون‌گریزی استنباط کرده‌اند همان افرادی هستند که در سال 88 فتنه‌ای عظیم به پا کردند و با اختیار خود، آتشی هشت ماهه به جان و مال مردم زدند / کافر همه را به کیش خود پندارد!
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۵۸

افرادی که از آتش به اختیارفرهنگی، مفهوم تندروی و خودسری و قانون‌گریزی استنباط کرده‌اند همان افرادی هستند که در سال 88 فتنه‌ای عظیم به پا کردند و با اختیار خود، آتشی هشت ماهه به جان و مال مردم زدند / کافر همه را به کیش خود پندارد!

آتش به اختیار یعنی جشنواره عمار را پرانگیزه‌تر از قبل ادامه دهید، یعنی مسابقه کاریکاتور صهیونیسم و هولوکاست را برگزار کنید علیرغم اکراه و بی‌میلی مسئولین و نیش و کنایه‌هایی که از آنان می‌شنوید.

 
آقای معاون وزیر فعلاً به خانه بروید!
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۴

آقای معاون وزیر فعلاً به خانه بروید!

معقولانه ترین کار اکنون آنست که شما متهمانِِ به تعطیلی و اختلال در وزارت ارشاد تا مدتها در افق رسانه ای کشور محو و ناپدید شوید و جلوی چشم مردم و رهبری ظاهر نشوید تا شاید کمکاری و کجکاری تان از یادها فراموش شود.

 
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۸

محمد مایلی‌کهن بازداشت شد

با شکایت یکی از مسئولین شورای روستایی اطراف انزلی، مایلی‌کهن بازداشت و روانه دادسرا شد

 
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۶

امام زمان (عج) هیچ صفحه‌ای در اینستاگرام ندارند!

در توضیح این اکانت آمده است: «این صفحه مبارکه تحت نظر و مدیریت کامل امام زمان (عج) فعالیت می‌کند. ایشان جمعه‌ها ساعت ۹ شخصا آنلاین می‌شوند و پیام‌های شما را می‌خوانند»

 
سپاه حفاظت انصارالمهدی درخصوص تخلیۀ ساختمان محافظان احمدی‌نژاد: پشتیبانی از اقدامات حفاظتی روسای جمهور قبل با نهاد ریاست جمهوری است
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۹

سپاه حفاظت انصارالمهدی درخصوص تخلیۀ ساختمان محافظان احمدی‌نژاد: پشتیبانی از اقدامات حفاظتی روسای جمهور قبل با نهاد ریاست جمهوری است

اساسا موضوع پشتیبانی از اقدامات حفاظتی مربوط به روسای جمهور قبل با نهاد ریاست جمهوی است و نام بردن از سپاه حفاظت انصار المهدی (عج) و انتشار تصویر فرمانده آن و یا توضیح شیوه اقدامات حفاظتی که افشا کننده راهکارهای امنیتی می باشد از جانب هر شخص یا نهادی موجب تأسف است.

 
افطاری صهیونیست‌ها با مسلمانانِ خود‌فروخته پاسخی مناسب به احمق‌های بی‌بصیرت / پشت پردۀ پروژۀ القای ضدیت احمدی‌نژاد با رهبری / ولایت شیمون‌پرز یا ولایت سیدعلی؟!
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۰

افطاری صهیونیست‌ها با مسلمانانِ خود‌فروخته پاسخی مناسب به احمق‌های بی‌بصیرت / پشت پردۀ پروژۀ القای ضدیت احمدی‌نژاد با رهبری / ولایت شیمون‌پرز یا ولایت سیدعلی؟!

شایسته است تریبون‌دارانِ بی‌بصیرت ابتدا شخصی را در "سایز" و "قد و قوارۀ" احمدی‌نژاد به مردم معرفی کنند که توانسته باشد در دوران قبل و بعد از احمدی‌نژاد فقط در یک انتخابات! در برابر "جریان غربگرای داخلی" پیروز شده و موجبات "قدرت" و "دلگرمی" رهبری را فراهم کرده باشد! بیشمار دستاورد آن ایام پیشکش!.

 
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۶

فیلم لحظه ورود تروریست ها به حرم حضرت امام خمینی (ره)  

لحظه ورود تروریست ها به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در فیلم ذیل قابل مشاهده است.

 
مشاور رسانه‌ای دکتر احمدی‌نژاد در واکنش به تحرکات داعشی‌مابانه؛ باید روشن شود جسارت کنندگان به دکتر احمدی‌نژاد چه نسبتی با تروریست‌های داعشی ، شیمون پرز و ابوبکر بغدادی دارند؟!
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۸

مشاور رسانه‌ای دکتر احمدی‌نژاد در واکنش به تحرکات داعشی‌مابانه؛ باید روشن شود جسارت کنندگان به دکتر احمدی‌نژاد چه نسبتی با تروریست‌های داعشی ، شیمون پرز و ابوبکر بغدادی دارند؟!

بدیهی‌ترین درخواست آن است که دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی کشور مشخص کنند این افراد چه کسانی هستند و چرا از حضور دکتر احمدی‌نژاد در کنار مردم و در مراسمی که شعار آن در محکومیت تروریسم است ، به خشم آمده اند؟! چگونه سازماندهی شده‌اند و نسبت آنها با ترور و تروریست‌ها چیست؟

 
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۳

حزب الله تکلیف خود را با فتنه‌ی داعشیِ علیه دکتر احمدی‌نژاد معین کند

حزب‌الله باید صف خود را از این حزب لاه‌ سوا کند ، چون روزهای سرنوشت‌سازی درپیش است ، که انگلیس ابلیس با فقدان ظرفیت مرد نافذی چون دکتر محمود احمدی‌نژاد خسارات جبران پذیری خواهد زد.

 
کمک به محور مقاومت از دریچه آلتوریسم و اگوئیسم
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۲۲

کمک به محور مقاومت از دریچه آلتوریسم و اگوئیسم

به اذعان سیاستمداران غربی، در این نبرد، داعش به نمایندگی از آمریکا و اذنابش می جنگد و جبهه ی مقاومت نیز ایران را در این میانه، نمایندگی می کند و این درگیری یک جنگ نیابتی(proxi war) به منظور فتح سنگر به سنگر محور مقاومت است و چنانچه صف اول مقاومت که همانا سوریه، عراق و لبنان می باشد، در هم شکند هدف بعدی ...

 
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۹

اتفاقی که کمر محور تروریسم را خواهد شکست

ترامپ، سلمان و نتانیاهو می توانند در تهران ترقه در کنند اما احتمالا فکرش را هم نمی کردند که پاسخی چنین ویرانگر دریافت کنند. مقام های نظامی اسراییل چند روزی است وحشت زده از عکس های قاسم سلیمانی حرف می زنند که در مرز سوریه و عراق راه می رود!