نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
بخش :  
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۴

پنج سوال از امام خمینی (رحمت الله علیه)

همه چيز داريم، لكن اين مفت خوري ها و اختلاس ها و گشاد بازي هايى‏ كه به حساب مردم و از خزانه عمومى مى ‏شود مملكت را بيچاره كرده است. اگر اينها نبود ، احتياج پيدا نمى ‏كرد كه از اينجا راه بيفتد برود امريكا، در برابر ميز آن مردك (رئيس جمهور امريكا) گردن كج كند كه مثلًا به ما كمك كنيد!

 
خدای امام(ره) با خدای ما فرق می‌کرد / امام(ره) بر خلاف تصور برخی مسئولین، مردم را بازیگر اصلی و کارگردان صحنه کشور می‌دانست
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۷

خدای امام(ره) با خدای ما فرق می‌کرد / امام(ره) بر خلاف تصور برخی مسئولین، مردم را بازیگر اصلی و کارگردان صحنه کشور می‌دانست

عبدالحسین خسروپناه گفت: خدای امام(ره) با خدای ما فرق می کرد. خدای بسیاری از ما فقط خدایی است که در آسمان است اما خدای امام راحل خدایی است که امام(ره) می فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد.

 
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۲

مدیونید اگر فکر کنید اینها خون به دل رهبری کردند!

فقط احمدی نژادی که بازی پیچیدۀ غربگرایان داخلی و ایجاد دوقطبی خطرناک روحانی_رهبری در انتخابات را می دید و میدانست حضور رئیسی بزرگترین برگ برندۀ روحانی در انتخابات است و میگفت حضور من در انتخابات نه تنها دو قطبی خطرناک ایجاد نمیکند بلکه دو قطبی خطرناک را نیز به هم میزند و دست بر قضا تمام حرفهایش درست ...

 
بيانيه جمعى از خانواده معظم شهدا درباره سوء استفاده رسانه‌اى از آنان
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۴

بيانيه جمعى از خانواده معظم شهدا درباره سوء استفاده رسانه‌اى از آنان

ما سه خانواده‌ی شهید؛ ضمن تجدید بیعت با حضرت امام (ره) و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای، حمایت قاطع خود از اقای دکتر احمدی نژاد را تا به امروز اعلام می‌داریم و ایشان را سربازی استکبارستیز، امریکاستیز و مدافع خون فرزندان خود می دانیم.

 
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۴

حواستان باشد تحقیر نکنید! + صوت  

فرازی از سخنرانی استاد ارزشمند دکتر عالی در ادامه قابل استماع است؛

 
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۶

همکاری علیه احمدی‌نژاد تنها راه خلاصی داوری اعلام شد

یکم خرداد جاری، فردی که خود را نماینده یک نهاد امنیتی معرفی می کرد، طی تماس تلفنی به من خاطرنشان کرد که آقای داوری، تنها راه خلاصی شما از پرونده ات، ورود به فاز همکاری با ما علیه دکتر احمدی نژاد است. تنها در این صورت است که ما جلوی اجرای حکم شمارا می گیریم

 
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۳

آداب قرائت قرآن ازنگاه علامه قاضی

آیت الله شیخ محمد تقی آملی می‌گفت: بلی, من همین طور قرآن می‌خواندم و زیاد به قرائت آن می‌پرداختم, مثل اینکه مرحوم قاضی با من بود و مراقب و نظاره گر وقت قرائتم بوده است. بعد از این ماجرا با تمام وجودم به سویش شتافتم و ملازم جلسه‌هایش شدم.

 
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

عامل اغفال زنان در خیابان شیخ‌بهایی دستگیر شد + جزئیات

در پی مشارکت چند تن از قربانیان پرونده اغفال زنان، مجرم پرونده خیابان شیخ بهایی تهران که از سوابق کیفری، ارتکاب جرایم مختلف برخوردار بود توسط ماموران عملیات پلیس اطلاعات وامنیت ناجا دستگیر شد.

 
هیچ خطری انقلاب و اسلام را تهدید نمی‌کند غیر از احمدی‌نژاد؛ ورشکسته‌هایی که از مهندسیِ انتخابات هم نتیجه نگرفته‌اند دست به دامن پروژۀ تحریک و برانگیختنِ احساساتِ چند خانم بی‌اطلاع شدند!
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۷

هیچ خطری انقلاب و اسلام را تهدید نمی‌کند غیر از احمدی‌نژاد؛ ورشکسته‌هایی که از مهندسیِ انتخابات هم نتیجه نگرفته‌اند دست به دامن پروژۀ تحریک و برانگیختنِ احساساتِ چند خانم بی‌اطلاع شدند!

مشکل فقط وجود احمدی‌نژاد است. احمدی‌نژاد حرف بزند خیانت کرده، سکوت کند خیانت کرده، در انتخابات اسم بنویسد خیانت کرده، رد صلاحیت بشود خیانت کرده، از کسی حمایت کند خیانت کرده و از کسی حمایت نکند هم خیانت کرده است!.

 
دکتر عبدالرضا داوری بازداشت شد اما خدای بقایی‌ها و داوری‌هایی که به جُرم مرتکب نشده چوب می‌خورند، آنقدر بزرگ است که در تصورِ برخی مدعیانِ دین‌مداری نمی‌گنجد! / داوری: از محضر شریف رهبر فرزانه و مقتدای عدالتخواهان انقلاب اسلامی استدعا دارم از ظلم آشکاری که بر اینجانب روا شده ممانعت فرمایید
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۶

دکتر عبدالرضا داوری بازداشت شد اما خدای بقایی‌ها و داوری‌هایی که به جُرم مرتکب نشده چوب می‌خورند، آنقدر بزرگ است که در تصورِ برخی مدعیانِ دین‌مداری نمی‌گنجد! / داوری: از محضر شریف رهبر فرزانه و مقتدای عدالتخواهان انقلاب اسلامی استدعا دارم از ظلم آشکاری که بر اینجانب روا شده ممانعت فرمایید

محکومیت دکتر عبدالرضا داوری در شرایطی صورت گرفته که بر اساس بررسی کارشناسی پلیس فتا، مرکز سایبری سپاه و مرکز انفورماتیک قوه قضائیه، در خصوص موارد ادعایی هیچ اتهامی متوجه دکتر عبدالرضا داوری نبوده است.

 
غرور کذایی تا کجا؟! / هنوز هم خیلِ کثیری سیاست‌مدار و حوزوی و سخنران و تحلیل‌گر و رئیس‌اندیشکده و روزنامه‌نگار و مداح حزب‌اللهی وجود دارند که علی‌رغم آنکه یکی یکی سنگرهای انقلاب را تقدیم مخالفان انقلاب و رهبری می‌کنند، توبه نکرده و باز هم ادعا می‌کنند که احمدی‌نژاد را آنها سر کار آورده‌اند!
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۰

غرور کذایی تا کجا؟! / هنوز هم خیلِ کثیری سیاست‌مدار و حوزوی و سخنران و تحلیل‌گر و رئیس‌اندیشکده و روزنامه‌نگار و مداح حزب‌اللهی وجود دارند که علی‌رغم آنکه یکی یکی سنگرهای انقلاب را تقدیم مخالفان انقلاب و رهبری می‌کنند، توبه نکرده و باز هم ادعا می‌کنند که احمدی‌نژاد را آنها سر کار آورده‌اند!

زمانیکه خرمشهر با دستان خالی و در کمال ناباوری بعد از فرمان تاریخی امام خمینی (ره) آزاد شد، امام خمینی فرمود "خرمشهر را خدا آزاد کرد" و نگفت "خرمشهر با فرمان من آزاد شد" و یا نگفت "خرمشهر را ما (من و رزمنده‌ها) آزاد کردیم" که اگر می‌گفت دیگر امام خمینی نبود !

 
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۳

حجاب مهم نیست، فقط دلت پاک باشد! / صوت  

پاسخی علمی به کسانی که معتقد به آزادیِ حجاب و چهارشنبۀ سفید هستند و استدلال می کنند که انسان فقط باید دلش باک باشد با تفسیر آیات حجاب و عفاف در ادامه از نظر می گذرد

 
مدعیان ارادت به شهدا لااقل عبداله باقری ها را دریابند
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۳۱

مدعیان ارادت به شهدا لااقل عبداله باقری ها را دریابند

کسی نگفت که عبداله باقری محمود احمدی نژاد را دوست میداشت و بر اساس عقیده اش حفاظت از او را بر عهده گرفته بود نه از روی جبر و اکراه؛ این جماعت مدعی، از عبداله باقری فقط آنچه را میگفتند که به نفعشان بود و مقاصدشان را تامین می کرد؛

 
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۲۸

آموزش صحیح وضو گرفتن برای مردان و زنان؛

در شستن دستها بین زن و مرد تفاوت است البته این هم به عنوان مستحب مطرح می شود

 
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۲۱

این خاصیتِ نفاق است که یک جملۀ واحد برای منافقین دو معنای متفاوت دارد!

این خاصیتِ نفاق است که یک جملۀ واحد برای منافقین دو معنای متفاوت دارد!

 
۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۳

آیا پروژۀ تهدید به ترور فیزیکیِ احمدی‌نژاد پس از ناکام ماندنِ ترور شخصیتی، ابتر خواهد ماند؟!

خوش به حال صاحب خانه ای که میخواهد خانه اش را برای استقرار تیم حفاظت از دکتر احمدی نژاد بفروشد.چه پول با خیر و برکتی نصیبش میشود. پولی که ذره ذره اش را مستضعفین و صاحبان واقعی انقلاب با شعف دل و رضایت باطنی و با نذر و نیاز برای فرزند خود هزینه کرده اند.

 
۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۹

شماره حساب دکتر احمدی‌نژاد برای کمک های مردمی اعلام شد

در پی آن افراد و گروه های مختلف از اقشار مردم شریف با ارسال پیام هایی خواستار اعلام شماره حسابی برای اعطای کمک های خود شدند. بر این اساس دفتر ریاست محترم جمهوری دولت های نهم و دهم با انتشار بیانیه ای ضمن سپاسگزاری از حساسیت و محبت ملت بزرگوار ایران شماره حسابی را به منظور واریز شدن کمک های مردمی ...

 
۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰

مثل کربلا؛

کسی می تواند بجنگد و مقاومت کند که تکلیف خودش را با خدا معلوم کرده باشد

 
بی‌عرضه‌تر از محمود احمدی‌نژاد وجود ندارد! / چرا به عزت ایران فکر نمی‌کردی و نمی‌کنی؟! / چه می‌شد تو هم ذخیرۀ نظام می‌شدی؟! که الان برای هزینۀ اسکان چند محافظ لنگ نمانی!
۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۹

بی‌عرضه‌تر از محمود احمدی‌نژاد وجود ندارد! / چرا به عزت ایران فکر نمی‌کردی و نمی‌کنی؟! / چه می‌شد تو هم ذخیرۀ نظام می‌شدی؟! که الان برای هزینۀ اسکان چند محافظ لنگ نمانی!

نمی‌گوییم باید کار غیرقانونی می‌کردی و اختلاس و ارتشا می‌کردی، نه... فقط باید حقت رو به صورت قانونی می‌گرفتی و دوسه تا معوقه و یه مقدار سهمت از سفره و اندکی وجوهات شرعی و نیز حق اوقات فراغت واسه صبیه محترم و یک مجوز واردات واسه فرزندان مظلومت

 
چرا حسن روحانی مخالف رفع حصر موسوی و کروبی است؟!
۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۴

چرا حسن روحانی مخالف رفع حصر موسوی و کروبی است؟!

حسن روحانی محصول مزرعه مشروطه خواهی است در حالیکه رفع حصر موسوی و کروبی به منزله احیاء پروژه جمهوری خواهی و به حاشیه رفتن مثلث رفسنجانی-خاتمی-روحانی است.