نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
بخش :  
هر کس بگوید مقولۀ توصیه رهبری به احمدی نژاد، به بقایی نیز تسری می‌کند مفسد است
۱۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

هر کس بگوید مقولۀ توصیه رهبری به احمدی نژاد، به بقایی نیز تسری می‌کند مفسد است

پس از اظهارنظر شورای نگهبان مبنی بر عدم تسری توصیه ی رهبری به نزدیکان احمدی نژاد، اگر کسی بر موضع ناصواب خود پافشاری کند و معتقد باشد توصیه‌ی رهبری، نزدیکان احمدی نژاد را نیز شامل می شود، احکام مفسد بر مترتب خواهد شد

 
۱۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

آب پاکی سخنگوی شورای نگهبان بر دستان مخالفان کاندیداتوریِ معاون اجرایی احمدی نژاد

سخنگوی شورای نگهبان، آبی پاکی را روی دست مخالفان بقایی ریخت. کدخدایی اظهار داشت: توصیه رهبری به احمدی نژاد برای عدم حضور در انتخابات، یک توصیه شخصی بود و مربوط به آقای احمدی نژاد است و ربطی به نزدیکان او ندارد

 
۱۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۵

اعلام زمان‌بندی انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت 96 به طور همزمان برگزار می شود.

 
۱۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۴۰

حجت الاسلام رئيسي مايل به كانديداتوری انتخابات 96 نيست/ دعوت كنندگان: رسما اعلام نكنيد كه نمياييد!

برخی از عناصر جبهه پایداری به دیدار آیت الله مصباح رفته تا بحث آقای جلیلی را برای شرکت در انتخابات مطرح کنند که در این دیدار آیت الله آقای مصباح اظهار داشته اند که من آقای جلیلی را برای ریاست جمهوری مناسب نمی دانم و شما باید آقای رئیسی را متقاعد کنید که در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

 
انسانهای درست‌تربيت‌شده ارزشمند‌ترين سرمايه‌های يك ملت‌اند/ رئيس جمهوري كه دست خفت به سوی بيگانه دراز می‌كند، وزيری كه در مسئوليتش به فكر بستن بار خود و خويشاوندانش است تربیت شدگان مراکز تعلیم و تربیتند!
۱۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۲

انسانهای درست‌تربيت‌شده ارزشمند‌ترين سرمايه‌های يك ملت‌اند/ رئيس جمهوري كه دست خفت به سوی بيگانه دراز می‌كند، وزيری كه در مسئوليتش به فكر بستن بار خود و خويشاوندانش است تربیت شدگان مراکز تعلیم و تربیتند!

من اگر رئيس جمهور بودم اول با ساماندهي جامعي در نيروي انساني به پالايش كيفي و كمي قشر معلم و دبير و استاد مي پرداختم و دوم بالاترين و بهترين امكانات را براي رفع دغدغه هاي آنان حتي اگر شده با كسر از نفتي ها و نيرويي ها و . . . براي خدمت به فرزندان خود همين ها در اختيار معلمان مي گذاشتم.

 
۱۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۵

بزرگترین ترافیک جهان + تصویر

طی بزرگترین ترافیک جهان در شهر پکن کشور چین ۳ نفر فوت و ۴ نفر نیز به دنیا آمده‌اند

 
دکتر احمدی نژاد: ان شاءالله بزودی شاهد وقوع اتفاقات خیلی خوب خواهیم بود / ریاست جمهوری هیچوقت برای من یک هدف نبوده است / اگر آقای بقایی باشد نتیجۀ انتخابات متفاوت خواهد بود
۱۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۴

دکتر احمدی نژاد: ان شاءالله بزودی شاهد وقوع اتفاقات خیلی خوب خواهیم بود / ریاست جمهوری هیچوقت برای من یک هدف نبوده است / اگر آقای بقایی باشد نتیجۀ انتخابات متفاوت خواهد بود

خبرنگار خبرگزاری اسپانیایی EFE: در یکی از سخنرانی های اخیرتان یکسری انتقاداتی انجام دادید که بنظر می آمد منظور شما، رهبری بوده است، آیا نیاز است که تغییری در جمهوری اسلامی ایران اتفاق بیافتد؟

 
جمهوری اسلامی ماهيتاً نمی‌تواند تسليم زورگويی و قلدری مستكبرين شود / مسئول انقلابی پست و مقام را وسيلۀ خدمت و نوكری می‌داند نه فرصتی برای بهره‌مندی از امكانات و امتيازات و حقوقهای نجومی
۱۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۶

جمهوری اسلامی ماهيتاً نمی‌تواند تسليم زورگويی و قلدری مستكبرين شود / مسئول انقلابی پست و مقام را وسيلۀ خدمت و نوكری می‌داند نه فرصتی برای بهره‌مندی از امكانات و امتيازات و حقوقهای نجومی

يكي از رفتارهايي كه موجب دلسردي مردم و كنار رفتن شان از صحنه هاي سختي و خطر است فراهم بودن زمينه رانت و ويژه خواري مديران و مسئولان در سطوح مختلف است.

 
۱۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۸

حضور دکتر احمدی نژاد به همراه حمید بقایی در آرامستان شهرری+تصاویر  

رئیس جمهور سابق کشورمان به همراه معاون اجرایی دولت سابق در آرامستان بابویه حضور یافتند.

 
۱۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰

موضع گیری BBC در رابطه با کاندیداتوری حمید بقایی + فیلم  

در این فیلم، کلیپ BBC در خصوص کاندیداتوریِ معاون اجرایی رئیس جمهور سابق کشورمان از نظر می گذرد؛

 
"این عمار: انتخابات سال ۹۶
۱۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۸

"این عمار: انتخابات سال ۹۶

و ای کاش عماری پیدا شود تا برای مردم این صحنه آرایی ها را تبیین کند و بگوید پرچمی که احمدی نژاد هم اکنون به دست گرفته همان پرچمی است که در سال۸۴ برای دفاع از ولایت و انقلاب به دست گرفت و موجب خوشحالی و آسودگی خاطر رهبر انقلاب و بازگشت قطار انقلاب به ریل اصلی آن در آن هشت سال شد؛ و پرچمداران دشمنی با ...

 
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۰

ماجرای قتل امیرکبیر با توطئۀ انگلیس / الحمدوالمنه که الان رهبری بصیر داریم

ﻗﺎﺋﻢﻣﻘﺎﻡ ﻓﺮﺍﻫﺎﻧﯽ ﺗﻨﻬﺎ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻭﻃﻦ ﭘﺮﺳﺘﯽ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻧﺘﻮﺍﻧﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﺨﺮﯾﻢ

 
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۵

ستاد مردمی معاون احمدی نژاد در خوزستان رسماً شروع به فعالیت کرد

این جانبان به عنوان صرفاً قطرات ناچیزی از اقیانوس پرشور تحول خواهی مردم خوزستان، ضمن اعلام حمایت از نامزدی جناب آقای حمید بقایی و آرزوی موفقیت برای ایشان در کارزار پیش روی تقابل با اصحاب زر و زور و تزویر، ستاد انتخاباتی ایشان در کربلای ایران خوزستان سرفراز را تشکیل می دهیم.

 
نگاهي به تاثيرِ حضورِ مركز گريزِ بقايي بر ردصلاحيتِ روحاني
۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۴

نگاهي به تاثيرِ حضورِ مركز گريزِ بقايي بر ردصلاحيتِ روحاني

اينبار احمدی نژاد خود را به خط مقدم رسانده است تا بتواند سربازي كه ديگر چيزي براي باختن ندارد را به فرماندهۀ جبهه رقيب رسانده و آنگاه قبل از شروعِ جنگ، با عملياتي شهادت طلبانه حسن روحاني را از جبهه ي نبرد حذف كند.

 
۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۶

رویکرد دولت (احتمالی) دوم روحانی!

کاملا روشن است که هر یک از سهامی چهارگانه مذکور دارای سوابق و رنگ و بویی خاص هستند مثلا اطرافیان رییس دولت دارای سوابق امنیتی بوده و اطرافیان هاشمی در مشاغل کاری و اجرایی بوده اند

 
هم مسلکیِ مدعیانِ اصولگرایی و مهره‌های انگلیس در پروژۀ براندازی دولت دکتر احمدی‌نژاد /  چرا کسی نمی‌خواهد ابعاد پنهان این ماجرا باز شود؟!
۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۳

هم مسلکیِ مدعیانِ اصولگرایی و مهره‌های انگلیس در پروژۀ براندازی دولت دکتر احمدی‌نژاد / چرا کسی نمی‌خواهد ابعاد پنهان این ماجرا باز شود؟!

چه مساله ای باعث شده بود آدام وریتی پس از ملاقات با سران مخالف دولت وقت، به تلاویو و حتی برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس سفر کند؟ چه پیام هایی از سوی وی به مقامات رژیم صهیونیستی و دولت لندن منتقل شده؟!... آقای صادق لاریجانی میگوید خب چه اشکالی دارد این دولت که چند ماهش بیشتر نمانده ساقط شود؟!

 
۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۶

مسکو و تهران در تمامی جنبه‌ها به طور موثر با یکدیگر همکاری دارند

رئیس‌جمهوری روسیه امروز پیش از دیدار با «حسن روحانی» در مسکو، ایران را «همسایه خوب و شریکی قابل اعتماد» خواند.

 
از خیزش مردمی علیه سلطه تا مردم محوری و اتهام پوپولیسم
۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۴۳

از خیزش مردمی علیه سلطه تا مردم محوری و اتهام پوپولیسم

در پوپوليسم، اراده جهت دار توده مردم نسبت به عدالت‌خواهي، نقشي بارز دارد و مكانيسم اين اراده جهت‌دار، مؤثرتر و برتر از مكانيسم‌هاي سازمان‌هاي مختلف است و حكومت‌ها به طور مستقيم و غيرمستقيم، تحت فشار و تأثير خواست عامه مردم واقع مي‌شوند

 
۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۲۵

پروندۀ برادر حسن روحانی در جریان است و بزودی اطلاعاتی منتشر خواهد شد

تنها قانون فعلی، ماده 76 مدیریت خدمات کشوری است که حداکثر حقوق مدیران و مقامات را هفت برابر حداقل حقوق کارمندان اعلام کرده است و با همین قانون برخی سواستفاده‌ها شکل گرفت و برخی قانون را دور زدند؛ لازم است قانون جامعی در این خصوص تدوین شود که پس از تعطیلات عید دنبال خواهد شد.

 
۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۱۸

بزرگترین رانت انتخاباتی در تاریخ جمهوری اسلامی

اما روحانی یک شانس هم دارد که این رانت به چشم نیاید و آن نیست مگر عملکرد مدعیان اصولگرایی که بهترین عنصر تبلیغاتی او هستند!. اصولگرایان از طرفی نقش کسانی را بازی می کنند که در مقابل روحانی هستند و همزمان برعلیه قوی ترین رقبای روحانی هم شمشیر کشیده اند(!)